پسرخوانده بازیگر مشهور خودکشی کرد!

کدخبر: ۴۷۲۲۵۲
اقتصادنیوز: جسد پسر مایکل مدسن بازیگر سرشناس فیلم Reservoir Dogs در هاوایی پیدا شده که شواهد حاکی از این است وی خودکشی کرده است.
 پسرخوانده بازیگر مشهور خودکشی کرد!

به گزارش اقتصادینوز به نقل از روزیاتو، هادسون مدسن ۲۶ ساله که پسرخوانده کوئنتین تارانتینو نیز هست ظاهراً با شلیک گلوله به زندگی خود پایان داده است. سخنگوی پزشکی قانونی هونولولو درباره مرگ پسر مایکل مدسن گفته است: «می توانم تایید کنم که هادسون لی مدسن ۲۶ ساله در اثر زخم شلیک گلوله به سر که ظاهراً خودکشی بوده در جزیره اواهو درگذشته است». دی آنا مدسن ۶۱ ساله مادر هادسون به هاوایی سفر کرده تا جنازه پسرش را دریافت کند.

۷ غذای آسان بدون برنج یاد بگیرید

هادسون و همسر کارلی از آگوست ۲۰۱۹ در منطقه واهیاوا در هاوایی زندگی می کردند، پس از آنکه پسر مایکل مدسن مدتی را در ارتش ایالات متحده بوده و در افغانستان نیز خدمت کرده بود. مدسن در پایگاه ارتش در جزیره اواهو و در یگان زمینی خدمت کرده و در ماه مارس نیز ارتقاء درجه گرفته بود.

هفته گذشته، در تاریخ ۱۵ ژانویه، کارلی زیر تیغ جراحی رفته و در کانال اینستاگرامی اش از همسرش به خاطر حمایت هایش تشکر کرده بود: «می خواهم از همسر فوق العاده ام تشکر کنم. دیروز برای برداشتن توموری از یکی از سینه هایم جراحی داشتم و او در تمام طول این فرآیند صبور بوده و هست. دیروز به مدت حدود هفت ساعت در بیمارستان بودیم و وقتی در اتاق عمل بودم، او رفت که تمرین تیراندازی کرده و برایم گل بیاورد… او همیشه در کمک به من برای ریکاوری بسیار فوق العاده عمل کرده و از او تشکر می کنم».

خودکشی پسرخوانده بازیگر مشهور هالیوودی

در ژوئن ۲۰۱۷، همسر هادسون در کنار عکسی سیاه و سفید که در اینستاگرامش گذاشته بود، نوشت: «دلم خیلی برات تنگ شده». مدسن در سال ۲۰۱۷ از کارلی خواستگاری کرده و در قله کوه پایک در کلرادو پیشنهاد ازدواج و انگشتر نامزدی را به کارلی داده بود. بر اساس اطلاعات صفحه فیسبوک کارلی، این دو در سال ۲۰۱۸ ازدواج کرده بودند و مدت کوتاهی بعد از آن، هادسون به یک ماموریت نظامی رفته بود.

در ۲۷ ژانویه ۲۰۱۹ بود که مدسن به خانه بازگشته و تصویری از این دو در کنار هم توسط کارلی در اینستاگرامش منتشر شده بود. این زوج در آگوست ۲۰۱۹ به هاوایی نقل مکان کرده بودند و در می ۲۰۲۰ بود که هادسون بار دیگر به یک ماموریت نظامی خارج از کشور فرستاده شده و کارلی بار دیگر از دلتنگی خود برای شوهرش گفته بود.

خودکشی پسرخوانده بازیگر مشهور هالیوودی

در مارس ۲۰۲۱ بود که کارلی فاش کرد قصد دارند درمان های ناباروری را آغاز کنند: «در دو ماه گذشته هادسون و من دریافتیم که به شکل طبیعی نمی توانیم بچه دار شویم و باید از روش آی وی اف استفاده کنیم. همچنین خبردار شدیم که برای باردار شدن به دو بار یا بیشتر آی وی اف نیاز خواهیم داشت. تنها به این خاطر دارم این خبر را به اشتراک می گذارم که این موضوع باید نرمال سازی شده و بیشتر در موردش صحبت شود».

هادسون دو برادر تنی به نام های کالوین ۲۵ ساله و لوک ۱۶ ساله داشته و دو برادر ناتنی به نام های کریستین ۳۱ ساله و مکس ۲۷ ساله از ازدواج قبلی مایکل مدسن با جینین بیسیگنانو نیز دارد. مدسن و تارانتینو بارها با هم همکاری داشته اند، از جمله در فیلم های Reservoir Dogs و the Kill Bill .

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید