احمدی نژاد بدنبال اخراج شدن از مجمع تشخیص؟/ او پیام می دهد که مرا دستگیر کنید

کدخبر: ۴۷۲۴۴۷
عباس امیری‌فر درباره چگونگی و علت مواضع امروزی احمدی نژاد گفت: احمدی نژاد خودش به خودش را به اینجا رساند. خدا برادرش حاج داوود را رحمت کند، در آخر عمر یک بار خدمت ایشان رفتم که گفتند تمامی مشکلات احمدی نژاد مربوط به روحیات خودش است.
احمدی نژاد بدنبال اخراج شدن از مجمع تشخیص؟/ او پیام می دهد که مرا دستگیر کنید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نامه‌نیوز، عباس امیری فر، مشاور فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در دولت دهم، درباره مواضع اخیر احمدی‌نژاد گفت: «شخصیتی که اخیرا من از او می‌شناسم یک توهم است یعنی او هنوز باور ندارد که از قدرت پیاده شده است و دیگر صاحب آن جایگاه نیست و می خواهد فقط خود را مطرح کند. او غرور کاذبی دارد چون هنوز تصور می‌کند رئیس جمهور و عقل کل است. در واقع متأسفانه این روحیه را از قبل داشت اما الان تشدید شده است من بارها گفتم او باید به روانشناس مراجعه کند و آنها نظر دهند که چرا او به این سرنوشت دچار شده است و به هر حال روانشناسان باید اظهار نظر کنند که او چرا باید این رفتار ها را از خود نشان دهد در حالیکه هیچکدام از روسای جمهور گذشته این رفتار ها را ندارند».

امیری‌فر در ادامه نسبت به محتوای ادعاهای احمدی نژاد افزود: «او اگر برنامه داشت که کارش به اینجا نمی رسد ما بار ها به او گفتیم اگر می خواهید آینده داشته باشید یک حزب و گروه داشته باشید و به صورت رسمی فعالیت کنید و نیرو های وفادار را سازماندهی کنید اما الان معتقد به این کار نبود. الان هم همینطور است یک زمانی می گفتند مجاهدین انقلاب در یک فولکس واگن جا می گیرند الان فکر کنم تعداد یاران نزدیک احمدی نژاد هم همین باشند و در یک پراید جا بگیرند و کسی دیگر اطراف او نیست این برنامه ها هم که از او می بینید حتی خود شما هم می توانید انجام دهید. اینکه یک سایت درست کرده اند و عده ای را باید مقداری پول و سایت جمع می کنند درب منزلشان کار سختی نیست. تمام کسانیکه با احمدی نژاد کار می کردند عمدتا گفته اند که با او مخالف اند و بعضا می گویند که در راستای همکاری با او سوخته شدند».

این روحانی اصولگرا سپس درباره چگونگی و علت مواضع امروزی احمدی نژاد  گفت: «احمدی نژاد خودش به خودش را به اینجا رساند خدا برادرش حاج داوود را رحمت کند در آخر عمر یک بار خدمت ایشان رفتم که گفتند تمامی مشکلات احمدی نژاد مربوط به روحیات خودش است. او این روحیات را برای همکاران قدیمی‌اش نشان می داد در دولت اولش هم کار های مثبتی انجام داد که فقط همان ها دیده شد اما روحیات شخصیتی احمدی نژاد باعث شد به این نقطه برسد یعنی تکبر و خود محوری و توهم دانش او را به اینجا رساند. او حتی شعارهای امام را نیز زیر سؤال برد در واقع نشان می دهد او هیچکس را قبول ندارد».

امیری‌فر در پایان درباره رفتار های ساختارشکنانه احمدی نژاد تصریح کرد: «من فکر میکنم او می خواهد دیده شود و پیام می دهد که بیایید من را بگیرید تا مظلوم‌نمایی کند نظام هم حرکت خوبی می کند و به او محل نمی گذارد و عددی حسابش نمی کند اما دنبال این هست که دستگیرش کنند و از مجمع بیرونش کنند تا اپوزیسیون شود در حالی‌که کارایی او در حدی است که اپوزیسیون هم با او مخالف است. در ماجرای 88 ایشان در جلسه‌ای که ما هم بودیم گفت اگر موسوی و کروبی و خاتمی را اعدام کنند همه مشکلات حل می شود؛ اما امروز طرفدار آنها شده است مردم نیز او را دیگر باور ندارند و تمسخر‌ش می‌کنند».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید