حمله تند نماینده مجلس به خودروسازان

کدخبر: ۴۷۲۷۲۸
یک نماینده مجلس گفت:‌ وضعیت معیشتی ملت شریف ایران سال هاست که با تنگناهای شدید مواجه بوده و سفره مردم روز به روز کوچک تر می شود.
حمله تند نماینده مجلس به خودروسازان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، نماینده دزفول در مجلس گفت: خودروسازان به واسطه حمایت های بی ضابطه دولت های صحنه های وحشتناک تصادفات زنجیره ای را می بینند و شانه از مسئولیت خالی می کنند.

سیداحمد آوایی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در رابطه با مساله خودرو بیان کرد: ناکارآمدی خودروسازان داخلی بلای جان ملت شده است. یکی از مهمترین عوامل تلفات جانی تصادفات جاده ای در ایران ایمنی پایین و کیفیت نازل خودروهای داخلی است. آیا شأن خانواده شریف ایرانی استفاده از خودرو با قیمت بالغ بر ۱۸۰ میلیون تومان است که از آن با نام ارابه مرگ یاد می شود؟

وی افزود: خودروسازان به واسطه حمایت های بی ضابطه دولت های صحنه های وحشتناک تصادفات زنجیره ای را می بینند و شانه از مسئولیت خالی می کنند. راه حل این موضوع مشخصا خصوصی سازی واقعی شرکت های خودروسازی و همچنین اجازه واردات خودروهای با کیفیت و با تعرفه های منصافه است که در نهایت منجر به ایجاد رقابت، بالا رفتن کیفیت و پایین آمدن قیمت در صنعت خودروسازی کشور خواهد شد. نجات جان مردم هیچ منافاتی با شرع و قانون اساسی ندارد.

حمله تند نماینده محلس به خودروسازان : شأن ایرانی بالاتر از سوار شدن به ارابه مرگ ۱۸۰میلیونی است

 

عضو مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: وضعیت معیشتی ملت شریف ایران سال هاست که با تنگناهای شدید مواجه بوده و سفره مردم روز به روز کوچک تر می شود. دولت باید توجه کند که زمان ارائه راهکارهای سطحی و ناموفق قبلی به سر آمده و کشور اکنون نیازمند اخذ تصمیمات اساسی در زمینه اقتصاد، سیاست و فرهنگ است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید