حمله به یک مرکز حاکمیتی مهم در قلب ابوظبی

کدخبر: ۴۷۲۹۹۱
بر اساس اعلام برخی منابع عربی، در عملیات روز گذشته یمن به امارات، یک مرکز حیاتی و حاکمیتی بزرگ در قلب ابوظبی هدف قرار گرفته است.
حمله به یک مرکز حاکمیتی مهم در قلب ابوظبی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، همزمان با اظهارات سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن درباره حمله به امارت ابوظبی، برخی منابع عربی نیز گفتند که در عملیات روز گذشته یک مرکز مهم و حاکمیتی در ابوظبی هدف قرار گرفته است.

 المیادین گزارش داد، «رشاد الوتیری» کارشناس نظامی یمن گفت که حملات دیگری در آینده علیه امارات انجام خواهد شد و این حملات کوبنده‌تر از قبل خواهد بود و مراکز مهم و حیاتی در ابوظبی از جمله مراکز نظامی و اقتصادی هدف قرار خواهند گرفت و ما سلاح بازدارنده جدید و بانک اهدافی در اختیار داریم که بزودی همگان را غافلگیر خواهیم کرد.

از سوی دیگر سرتیپ یحیی سریع گفت که در مرحله سوم عملیات اعصار الیمن، عمق کشور امارات هدف قرار گرفت و طی آن چندین موشک بالستیک ذوالفقار به اهداف مهمی در امارت ابوظبی اصابت کرد و با چندین فروند پهپاد «صماد ۳» به اهداف حساس در امارت دبی حمله شد.

وزارت دفاع امارات، شب گذشته از سرنگونی تنها یک موشک بالستیک انصارالله یمن خبر داده بود و مدعی شده بود که این حمله خسارتی در پی نداشته و بقایای موشک بالستیک خارج از مناطق مسکونی سقوط کرده است. حمله نیروهای مسلح یمن به عمق خاک ابوظبی و دبی، با سفر «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی به امارات همزمان شده است. وی دیروزطی سفری رسمی و دو روزه وارد ابوظبی شد و با «محمد بن زاید» ولی‌عهد ابوظبی دیدار کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید