دستگیری اعضای باند سرقت مسلحانه در بم

کدخبر: ۴۷۳۰۲۳
اقتصادنیوز: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بم درخصوص کشف یک مورد سرقت مسلحانه منزل که در یکی از نقاط این شهر رخ داده بود، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به دستگیری متهمان در مخفیگاهشان شدند
دستگیری اعضای باند سرقت مسلحانه در بم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی بم گفت: چهار نفر که در قالب یک باند به صورت مسلحانه از سه منزل سرقت کرده بودند در عملیات پلیس آگاهی این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ یوسف سلیمانی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بم در راستای کشف یک مورد سرقت مسلحانه منزل که طی چند هفته قبل در یکی از نقاط این شهر رخ داده بود با انجام پی جویی های پلیسی و اقدامات اطلاعاتی موفق شدند چهار متهم دخیل در این سرقت و مخفیگاه آنان را شناسایی کنند.

وی ادامه داد: در این رابطه ماموران با تشکیل چند تیم و طی یک عملیات ضربتی این چهار متهم را در یک منزل دستگیر و از مخفیگاه آنان سه قبضه سلاح و مهمات مربوطه که در سرقت ها استفاده می شدند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی بم تصریح کرد: این افراد در روند بازجویی ها به انجام سه مورد سرقت مسلحانه منزل و همچنین ۱۱ مورد سرقت دیگر اعتراف کردند و پس از روند بازجویی های تکمیلی به مرجع قضایی معرفی شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید