پدرکشی جنون‌آمیز با کلت کمری در سراوان

کدخبر: ۴۷۳۰۶۶
اقتصادنیوز: با اعلام قتل مسلحانه مردی میانسال داخل منزلش در یکی از محلات شهر سراوان، کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه حاضر شدند و پس از بررسی‌های لازم متوجه شدند پسر 26 ساله این مرد، او را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.
پدرکشی جنون‌آمیز  با کلت کمری در سراوان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از عصر ایران، با حضور مأموران در صحنه جسد مردی ۵۸ ساله که بر اثر اصابت گلوله کلت کمری به سرش به قتل رسیده بوده روئیت و طی تحقیقات اولیه از خانواده مقتول مشخص شد، پسر ۲۶ ساله این مرد که چند وقتی از مشکلات اعصاب و روان رنج می برده با شلیک کلت کمری، پدرش را که داخل اتاق در حال استراحت بوده به قتل رسانده و سریع سوار بر موتورسیکلت از منزل خارج شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: جوان ۲۶ ساله سراوانی پس از به قتل رساندن پدرش، در اقدامی جنون آمیز به مقر سپاه سراوان تیر اندازی که با مجروح ساختن یک شهروند به ضرب گلوله نگهبانان مقر سپاه به هلاکت رسید.

به گزارش ایرنا؛ سردار احمد طاهری فرمانده عصر روز دوشنبه بیان کرد: ساعت ۱۰ صبح امروز در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و اعلام قتل مسلحانه مردی میانسال داخل منزلش در یکی از محلات شهر سراوان کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه حاضر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاتل مسلح پس از قتل پدر و خروج از منزل روبه روی مقر سپاه شهرستان سراوان در اقدامی جنون آمیز شروع به تیراندازی به درب دژبانی سپاه کرده و در همین حین به سمت یک دستگاه پژو پارس عبوری نیز شلیک می کند که متأسفانه راننده خودروی مذکور از ناحیه پهلو مجروح و به بیمارستان منتقل می شود.وی افزود: با حضور مأموران در صحنه جسد مردی ۵۸ ساله که بر اثر اصابت گلوله کلت کمری به سرش به قتل رسیده بوده روئیت و طی تحقیقات اولیه از خانواده مقتول مشخص شد، پسر ۲۶ ساله این مرد که چند وقتی از مشکلات اعصاب و روان رنج می برده با شلیک کلت کمری، پدرش را که داخل اتاق در حال استراحت بوده به قتل رسانده و سریع سوار بر موتورسیکلت از منزل خارج شده است.

وی افزود: نگهبان مقر سپاه پاسداران سراوان علیرغم چندین بار اخطار و تلاش برای تسلیم کردن قاتل مسلح در نهایت برای حفاظت از خود و دیگر مراجعان، در تیر اندازی متقابل، او را به هلاکت می رساند. همچنین فرد مجروح نیز به مرکز درمانی منتقل و تحت درمان است.

روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه نیز ظهر امروز اعلام کرد؛ فردی مسلح که قصد تعرض مسلحانه به ‌ستاد خبری اداره اطلاعات و سپاه شهرستانی سراوان را داشت که با عکس العمل به موقع نقشه وی خنثی شد.‌

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید