انفجار دلخراش در شهرک صنعتی کلات

کدخبر: ۴۷۳۰۷۰
اقتصادنیوز: شب گذشته حادثه انفجاری در شهرک صنعتی کلات رخ داد که در بررسی‌های اولیه مشخص شد دیگ بخار یکی از شرکت‌های مواد غذایی دچار انفجار شده است
انفجار دلخراش در شهرک صنعتی کلات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد با اشاره به حادثه انفجار دیگ بخار در یکی از شرکت‌های مواد غذایی شهرک صنعتی کلات گفت: احتمالا عدم تنظیم پیچ فشار دیگ بخار علت این حادثه بوده اما گمانه‌زنی‌ها حاکی از این است که دیگ بخار استانداردهای لازم را نداشته است.

مهدی رضایی اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۸.۳۰ شب گذشته، ۱۰ بهمن، در شهرک صنعتی کلات رخ داد و همکاران‌مان از چندین ایستگاه به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد دیگ بخار یکی از شرکت‌های مواد غذایی دچار انفجار شده است. همچنین طی بررسی‌هایی که داشتیم، مشخص شد تعداد کشته‌های این حادثه چهار نفر از کارشناسان آن کارخانه هستند که مشغول نصب دیگ بخار بودند. سه نفر از این کارشناسان از تهران آمده بودند و یک کارشناس هم مشهدی بوده است.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد افزود: آتش‌نشان‌ها حدودا بعد چند ساعت تلاش بی‌وقفه  توانستند جسد آن‌ها که به شدت مجروح و متلاشی شده بود را از زیر آوار خارج کنند. این حادثه یک مجروح بر جای گذاشت که به بیمارستان منتقل شد و حال او وخیم اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه بررسی‌ها نشان می‌دهد این حادثه عمدی نبوده، تصریح کرد: متاسفانه هیچ شاهد عینی از این ماجرا نداریم. خسارتی که این حادثه بر جای گذاشته، بسیار سنگین بوده و کل سوله مجموعه دچار انفجار شده و از بین رفته است.   

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید