بازیگر معروف عذرخواهی کرد+جزئیات

کدخبر: ۴۷۳۱۱۹
در حالی که سالن سعدی آکنده از جمعیت بود، عکاسان خبری، در اعتراض به ازدحام و رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی، سالن را ترک کردند. بسیاری از خبرنگاران هم از این وضعیت، شکایت داشتند.
بازیگر معروف عذرخواهی کرد+جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، در واکنش به اعتراض عکاسان و خبرنگاران به شرایط بدِ سالنِ برگزاری نشست‌های خبری چهلمین جشنواره فیلم فجر، جواد عزتی با آن‌ها همدردی کرد.

در بخشی از نشست رسانه‌ای فیلم «مرد بازنده» که عصر امروز در سالن سعدی برج میلاد برگزار شد، جواد عزتی، از خبرنگاران و عکاسان، عذرخواهی کرد.

 

در آغاز این نشست، در حالی که سالن سعدی آکنده از جمعیت بود، عکاسان خبری، در اعتراض به ازدحام و رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی، سالن را ترک کردند. بسیاری از خبرنگاران هم از این وضعیت، شکایت داشتند.

در واکنش به این اعتراض‌ها، جواد عزتی، بازیگر فیلم «مرد بازنده»، در سخنانی گفت: «من در جایگاه خودم از دوستان رسانه، به خاطر جای کم و  زمان کوتاهی که برای فوتوکال گذاشتیم، عذر خواهی می‌کنم.»

او ادامه داد: «من خیلی اهل گله و گله‌گذاری نیستم اما از نظر بنده، هیچ کارگردان و بازیگری به روزنامه‌نگار ارجح نیست و تمام دوستانی که کارت دارند، باید در یک موقعیت مناسب بیایند و فیلم را تماشا کنند.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید