تا پایان ماه فوریه؛

ارائه واکسن فایزر برای کودکان زیر 5 سال

کدخبر: ۴۷۳۱۷۴
واشنگتن پست روز دوشنبه گزارش داد: انتظار می رود تا اوایل روز سه شنبه شرکت های دارو سازی فایزر و بیون تک، درخواست مجوز استفاده اضطراری را برای واکسن کودکان شش ماهه تا 5 سال را به سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) ارسال کنند.
ارائه واکسن فایزر برای کودکان زیر 5 سال

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از آکادمی هلاکوئی، واشنگتن پست روز دوشنبه گزارش داد: انتظار می رود تا اوایل روز سه شنبه شرکت های دارو سازی فایزر و بیون تک، درخواست مجوز استفاده اضطراری را برای واکسن کودکان شش ماهه تا 5 سال را به سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) ارسال کنند.

واکسن‌های کرونا برای کودکان کمتر از 5 سال می‌توانند در اسرع وقت تا پایان فوریه (اوایل اسفند) در دسترس باشند.

این گزارش می‌گوید که FDA از شرکت‌ها خواسته است که درخواست خود را ارائه کنند تا تنظیم‌کننده‌ها بتوانند بررسی داده‌های دو دوز را آغاز کنند.

فایزر در ماه ژانویه (دی) گفت که انتظار دارد پس از اصلاح مطالعه خود برای دادن دوز سوم به همه افرادی که حداقل هشت هفته از آخرین واکسیناسیون آن ها می گذرد، آخرین نتایج یک کارآزمایی بالینی برای کودکان زیر 5 سال را تا آوریل (فروردین 1401) دریافت کند. این شرکت این مطالعه را اصلاح کرد زیرا کودکان بین 2 تا 4 ساله که دو دوز 3 میکروگرمی از واکسن دریافت کردند، پاسخ ایمنی مشابهی با دوز بزرگتر واکسن در کودکان بزرگتر نداشتند.

LYNXMPEI1014H L - ارائه واکسن فایزر برای کودکان زیر 5 سال تا پایان فوریه

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید