آلودگی هوا تا جمعه در تهران ماندگار است

کدخبر: ۴۷۳۶۱۱
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، از بعد از ظهر جمعه (۱۵ بهمن‌ماه) با وزش باد متوسط تا نسبتا شدید، توقف انباشت آلاینده‌های جوی و طی روزهای شنبه و یکشنبه (۱۶ و ۱۷بهمن‌ماه) با وزش باد نسبتا شدید تا شدید بهبود کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
آلودگی هوا تا جمعه در تهران ماندگار است

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران امروز(۱۳ بهمن‌ماه) تا صبح جمعه (۱۵ بهمن‌ماه) آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش ملایم باد و به دلیل پایداری جو در نواحی پرتردد و صنعتی همراه با غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از پیش از ظهر جمعه (۱۵ بهمن‌ماه) با نفوذ سامانه بارشی به‌تدریج آسمانی ابری و تا شنبه (۱۶ بهمن‌ماه) در بعضی ساعات در نیمه جنوبی بارش باران در نیمه شمالی بارش برف و باران و در ارتفاعات مه آلود گاهی همراه با بارش برف و کولاک برف مورد انتظار است.

از بعد از ظهر جمعه (۱۵ بهمن‌ماه) با وزش باد متوسط تا نسبتا شدید، توقف انباشت آلاینده‌های جوی و طی روزهای شنبه و یکشنبه (۱۶ و ۱۷بهمن‌ماه) با وزش باد نسبتا شدید تا شدید بهبود کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

 از امروز تا روز جمعه(۱۵ بهمن‌ماه) روند افزایش نسبی دما و شنبه تا یکشنبه (۱۶ تا ۱۷ بهمن ماه) کاهش محسوس دما به‌طور میانگین ۴ تا ۸ درجه سلسیوس در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه  با دمای ۱۴- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

همچنین آسمان تهران فردا (۱۴ بهمن‌ماه) نیمه ابری همراه با غبار محلی با بیشترین و کمترین دمای۱۲ و ۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود همچنین جمعه (۱۵بهمن‌ماه) نیمه ابری و غبارصبحگاهی و به‌تدریج ابری  و از بعد از ظهر بارش باران و وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۳ و ۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید