طرح رتبه بندی معلمان به کجا رسید؟

کدخبر: ۴۷۳۷۶۲
عباس نجار درباره آخرین وضعیت طرح رتبه بندی معلمان گفت: مجموعه دولت و نمایندگان مجلس درباره طرح رتبه بندی معلمان با ما همراه هستند و ایرادات شورای نگهبان نیز رفع شده است.
طرح رتبه بندی معلمان به کجا رسید؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا سرپرست مرکز برنامه ریزی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: ایرادات شورای نگهبان از طرح رتبه بندی معلمان رفع شده و پس از بررسی برای تتصویب نهای مجدد در اختیار شورای نگهبان قرار می‌کیرد و امیدواریم تا پایان بهمن به نتیجه برسد.

عباس نجار در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پروش استان قزوین که عصر دیروز در سالن اجتماعات داشگاه فرهنگیان برگزار شد، گفت: تغییر و تحول در نظام تعلیم و تربیت همواره مد نظر قرار داشته و تغییرات مدیران نیز در راستای رشد کیفی برنامه‌ها و روش‌ها است.

سرپرست مرکز برنامه ریزی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: معلمان وظیفه سنگینی را برعهده دارند و باید رفتار و منشی که برای یک فرد فرهیخته متصور است را دارا باشند تا دانش‌آموزان نیز از آن‌ها الگو گیری داشته باشند؛ درواقع معلمان عهده دار شکلگیری شخصیت افراد هستند.

وی درباره پیگیری رتبه بندی معلمان عنوان کرد: رسیدگی به دغدغه معلمان همواره مورد توجه ما بوده و طرح رتبه بندی معلمان و حقوقی که باید باتوجه به آن داشته باشند را در سازمان برنامه و بودجه و دیدار با نمایندگان مجلس پیگیر شده‌ایم؛ هدف ما دفاع جدی از حقوق فرهنگیان است و در همین راستا نظام شایسته سالاری در معلمان مورد توجه ما بوده است.

این مسئول ادامه داد: مجموعه دولت و نمایندگان مجلس درباره طرح رتبه بندی معلمان با ما همراه هستند و ایرادات شورای نگهبان نیز رفع شده و بررسی نهایی صورت خواهد گرفت و پس از آن برای تصویب نهایی به شورای نگهبان ارسال می‌شود.  

در پایان این مراسم از حسنعلی اصغری تقدیر شده و نقی سیاهکلی مرادی به‌عنوان سرپرست آموزش و پرورش استان قزوین معرفی شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید