انهدام یک بالگرد آمریکا در عملیات شبانه در ادلب سوریه+عکس

کدخبر: ۴۷۳۸۱۰
نظامیان آمریکایی شب گذشته عملیات هلی‌برنی در حومه شمالی ادلب (شمال غربی سوریه) انجام دادند که ظاهرا طی آن یک فروند بالگرد که در این عملیات شرکت داشت، منهدم شده است.
انهدام یک بالگرد آمریکا در عملیات شبانه در ادلب سوریه+عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، شبکه روسیا‌الیوم گزارش داد که تصاویر لاشه بالگردی که بامداد امروز پنجشنبه در جریان عملیات نیروهای ائتلاف آمریکایی در منطقه أطمه واقع در حومه ادلب در نزدیکی مرکز ترکیه و گذرگاه دیر بلوط (بین ادلب و منطقه عفرین) منهدم شده، در برخی رسانه‌ها منتشر شده است.

برخی رسانه‌های آمریکایی از جمله آسوشیتدپرس و روزنامه نیویورک تایمز گزارش دادند که نیروهای آمریکایی مجبور شدند یکی از بالگردهای شرکت‌کننده در این عملیات را که به دلیل آنچه آن را مشکل مکانیکی نامیدند، و به همین دلیل مجبور به فرود شده بود، در زمین منهدم کنند.

در خصوص قربانیان این حمله، منابع رسانه‌ای از کشته شدن دست‌کم ده نفر از جمله یک زن و چند کودک خبر داده‌اند و شبکه «الجزیره» گزارش داد که بالگردهای ائتلاف آمریکایی، شب گذشته بر فراز مناطق أطمة ودیر بلوط در حومه شمالی ادلب پرواز کردند و در حومه شهرک «أطمة» یک عملیات هلی‌برن انجام دادند که در آن ده نفر از جمله هفت کودک کشته شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید