کاهش وزن باورنکردنی صدف اسپهبدی برای فیلم علفزار

کدخبر: ۴۷۳۸۳۰
صدف اسپهبدی که نقش «فریبا» را در فیلم علف زار بازی می‌کند، به گفته‌ی تعدادی از خبرنگاران و منتقدان، شانس بالایی برای نامزدی در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن در این دوره از جشنواره فیلم فجر دارد.
کاهش وزن باورنکردنی صدف اسپهبدی برای فیلم علفزار

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از سلام سینما صدف اسپهبدی برای بازی در فیلم «علف‌زار»، ۲۵ کیلو وزن کم کرد! بازیگر نقش فریبا در علف‌زار گفت: نقش خیلی سختی بود اما به شدت دوست داشتنی، برای من به عنوان تجربه اول بی‌نظیر بود.

فیلم سینمایی «علف‌زار» به کارگردانی کاظم دانشی در دومین روز از جشنواره فیلم فجر در برج میلاد برای اهالی رسانه به نمایش درآمد و پس از آن، نشست خبری فیلم با حضور عوامل و بازیگران در سالن اصلی برج میلاد برگزار شد. 

او درباره بازی در این فیلم و کاهش وزن چشمگیرش توضیح داد:

"نقش بی‌نظیر بود و قطعا آنقدر جذاب بود که هرکسی رو وسوسه می‌کرد بازی کند. زمانی که راجع به فیلم‌نامه صحبت کردیم، آقای دانشی گفتند که تو مد نظر من هستی، اما نه به صورت قطعی. تمرین و  لاغر کن که اگر شد، این نقش را بازی کنی.

من ۸ ماه، شبی ۱۰ کیلومتر دویدم و با افرادی که اعتیاد دارند صحبت کردم و بعد ۸ ماه آقای بهرام رادان را دیدم و قرار شد این نقش را بازی بکنم.

نقش خیلی سخت اما به شدت دوست داشتنی بود. برای من به عنوان تجربه اول بی نظیر بود."

صدف اسپهبدی - کاهش وزن

بهرام رادان، تهیه کننده این فیلم در ادامه گفت:

"نقش «فریبا» در فیلم‌نامه نقش مهمی بود و جای کار داشت، من خانم اسپهبدی را نمی‌شناختم و آقای کاظمی گفتند ایشان رو میشناسند و در فیلم کوتاه باهاشون کار کردند و ایشون رو در نظر داشتند. بالاخره قرار شد، یک روز ایشان را ببینیم و روزی که خانم اسپهبدی از در وارد شدند، از آن‌جایی که چیزی در حدود ۲۵ کیلو وزن کم کرده بودند، من فکر کردم هر بازیگر دیگری هم باشد، باید شبیه آن زمان ایشان شود. به نظر من درخشان بودند و بهشون خسته نباشید می‌گم."

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید