آخرین مهلت ثبت نام کنکور 1401

کدخبر: ۴۷۳۹۵۹
اقتصادنیوز: سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ از یکشنبه ۱۰ بهمن‌ماه آغاز شده و تا پایان روز یکشنبه ۱۷ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
آخرین مهلت ثبت نام کنکور 1401

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به ثبت ‌نام حدود ۵۲۰ هزار نفر برای شرکت در کنکور ۱۴۰۱ طی ۵ روز گذشته، اعلام کرد که تنها دو روز تا پایان مهلت نام‌نویسی باقیمانده است.

علیرضا کریمیان اظهار داشت: با احتساب افرادی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی، متقاضی شرکت در آزمون گروه‌های هنر و زبان نیز شده اند، در مجموع بیش از ۶۷۶ هزار داوطلب نام نویسی کرده اند.

مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: این حذفیات شامل قسمت هایی از منابع آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ است که با توجه به محدودیت های ناشی از آموزش در دوران کرونا و سایر شرایط، نباید سوال از آنها طراحی شود و در چند جدول جداگانه مربوط به گروه های آزمایشی به تفکیک اعلام خواهد شد.وی همچنین با تاکید بر مکاتبات صورت گرفته با وزارت آموزش و پرورش افزود: حذفیات منابع درسی کنکور ۱۴۰۱ فردا صبح طی اطلاعیه‌ای از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ از یکشنبه ۱۰ بهمن‌ماه آغاز شده و تا پایان روز یکشنبه ۱۷ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید