هواشناسی جمعه 15 بهمن 1400 /بارش برف و مه در ارتفاعات تهران

کدخبر: ۴۷۳۹۹۶
اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی استان تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از بعدازظهر امروز تا روز یکشنبه در پاره‌ای نقاط به ویژه بخش‌های جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
هواشناسی جمعه 15 بهمن 1400 /بارش برف و مه در ارتفاعات تهران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، اداره کل هواشناسی استان تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: امروز و فردا در این استان، آسمانی نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران و در بخش‌های شمالی و ارتفاعات بارش باران و برف گاهی همراه با مه و کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از بعدازظهر امروز تا روز یکشنبه در پاره‌ای نقاط به ویژه بخش‌های جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

امروز در مناطق پرتردد شهری غبار محلی وجود دارد که انتظار می‌رود از شب با وزش باد مناسب بهبود یابد و مجددا از بعدازظهر دوشنبه با استقرار جوی پایدار روند افزایش غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از لحاظ دمایی امروز افزایش نسبی دما و در روزهای شنبه و یکشنبه کاهش محسوس دما مورد انتظار است.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه به ترتیب(۱۳ و ۵)، (۱۰ و ۱)، (۹ و ۰)، (۱۰ و ۰) و (۱۲ و ۱)  درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

 

آبعلی با ۱۴ درجه و فیروزکوه با منفی چهار درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید