زیر گرفتن معترضان واکسیناسیون اجباری کرونا با خودروی شاسی بلند!4 نفر زخمی شدند

کدخبر: ۴۷۴۳۷۵
یک مرد کانادایی پس از آنکه با خودروی شاسی بلندش به سمت جمعیت معترض به واکسیناسیون کرونا رفت و آنها را زیر گرفت، چهار نفر را زخمی کرد.
زیر گرفتن معترضان واکسیناسیون اجباری کرونا با خودروی شاسی بلند!4 نفر زخمی شدند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، به نقل از فاکس نیوز، پلیس منطقه "وینی‌پگ"‌ کانادا در توئیتی نوشت: یک مرد ۴۲ ساله پس از این اقدام و زیرگرفتن جمعیت معترض به واکسن کرونا از کامیون‌داران کانادایی، چهار نفر را زخمی کرده و اکنون در بازداشت به سر می‌برد.

بر اساس اعلام رسانه‌های خبری، پلیس می‌گوید این مرد با یک خودروی جیپ پاتریوت به سمت جمعیت معترض رانده و با سرعت بالا به معترضان برخورد کرد اما توسط ماموران پلیس تحت پیگرد قرار گرفت و در نهایت پس از کمی جدال و گریز، دستگیر شد.

مبلغ یارانه ۱۴۰۱ نهایی شد

وضعیت سه تن از مجروحان خوب است اما چهارمین مجروح در بیمارستان بستری شد.

تصاویر منتشر شده از این رویداد در رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که گروهی از معترضان به صورت صلح آمیز در حال برگزاری تجمع اعتراضی بودند که این راننده به سوی آنها راند و مردم را زیر گرفت.

کاروان آزادی متشکل از کامیون‌داران و سایر معترضانی است که از دولت کانادا می‌خواهند به دستورات دولت فدرال درباره کرونا از جمله الزام به تزریق واکسن برای سفرهای فرامرزی پایان دهد.

این اعتراضات در ۲۳ ژانویه ۲۰۲۲ آغاز شد و صدها هزار تن از اوتاوا، پایتخت کانادا در آن شرکت داشتند. بسیاری از کامیون داران همچنان در محل اعتراضات حضور دارند.

یکی از این کامیون‌داران معترض گفت: ما فقط به یک دلیل اینجاییم و آن حق آزادی کانادایی‌هاست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    کارگزاری مفید