صحبت‌های جنجالی مهدوی درباره جواد کاظمیان/ برای او و ادبیات سخیفش متاسفم!

کدخبر: ۴۷۴۶۲۲
محمدرضا مهدوی در واکنش به اعتراض جواد کاظمیان برای عدم دعوت به بازی پیشکسوتان گفت: من واقعا متاسفم برای این آقا و این ادبیات سخیفش که جای هیچ توجیهی را باقی نگذاشت. اصلا در حد و اندازه ای نیست که در جمع بزرگان فوتبال ایران حضور داشته باشد.
صحبت‌های جنجالی مهدوی درباره جواد کاظمیان/ برای او و ادبیات سخیفش متاسفم!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرورزشی محمدرضا مهدوی پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید لزومی نداشت جواد کاظمیان را برای بازی یادبود میناوند و انصاریان دعوت شود.

تیم‌های منتخب سرخابی و ستاره‌های ۹۸ روز گذشته در حالی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که علاوه بر علی دایی و افشین پیروانی، خبری از یحیی گل‌محمدی و جواد کاظمیان هم در این بازی نبود. بعد از بازی جواد کاظمیان که از دعوت نشدنش بسیار عصبانی بود، با ادبیاتی زشت به انتقاد از برگزارکنندگان این دیدار پرداخت که اصلا درست نبود. جواد کاظمیان درحالی در مراسم سالگرد علی انصاریان بین مردم حاضر شده بود و صحبت کرد که به گفته خودش و تایید محمدرضا مهدوی به بازی نمادین منتخب سرخابی و ستارگان ۹۸ در ورزشگاه آزادی دعوت نشده بود. در خصوص این موضوع با محمدرضا مهدوی که هماهنگی‌های مربوط به این بازی نمادین را انجام داد صحبت کردیم تا دلیل این موضوع را جویا شویم.

مهدوی درباره غیبت گل‌محمدی و کاظمیان گفت: یحیی گل‌محمدی جایگاه‌شان با شخص دیگری که نام بردید (جواد کاظمیان) بسیار متفاوت است و سرمربی پرسپولیس برای این بازی دعوت شده بود اما به دلیل مشغله کاری و بازی که تیمش در سوپرجام در پیش داشت، نتوانست در مسابقه حضور پیدا کند، اما درباره جواد کاظمیان باید بگویم من اصلا ایشان را نمی‌شناسم! ایشان اصلا در حد و اندازه ای نیست که در جمع بزگان فوتبال ایران حضور داشته باشد. جایی که امثال محمد خاکپور، خداد عزیزی، کریم باقری، رضا شاهرودی، علی کریمی، پرویز برومند در زمین هستند و یا اسطوره‌هایی مثل پروین، محرمی، محمدخانی، درخشان، پنجعلی و ... روی نیمکت حضور دارند، جای بچه های بی ادب نیست. من واقعا متاسفم برای این آقا و این ادبیات سخیفش که جای هیچ توجیهی را باقی نگذاشت. مهدوی در پاسخ به اینکه دلیل اختلافش با کاظمیان چیست، چنین توضیحی داد: ایشان درک لازم را ندارند و بهتر است بیشتر در خصوص این فرد حرفی زده نشود.

 کاظمیان در حد و اندازه های بازی کنار بزرگان نبود/ برای او و ادبیات سخیفش متاسفم

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید