حسرت بزرگ محمد صلاح / اشک ستاره لیورپول در آمد + عکس

کدخبر: ۴۷۴۷۷۲
بعد از آن‌که قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا از دست تیم ملی مصر رفت، محمد صلاح با چشمانی اشکبار در میانه میدان مسابقه حاضر شد و سادیو مانه ستاره سنگال در تلاش بود تا به همبازی‌اش در لیورپول دلداری بدهد.
حسرت بزرگ محمد صلاح / اشک ستاره لیورپول در آمد + عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه رویای فتح جام قهرمانی با تیم ملی مصر، رویای بزرگ محمد صلاح در دوران فوتبالی‌اش بوده و این ستاره مصری لیورپول امشب امیدوار بود به این حسرت دیرینه پایان دهد و در فینال جام ملت‌های آفریقا به عنوان کاپیتان جام قهرمانی را برای تیم ملی کشورش بالای سر ببرد.

اما شرایط و اوضاع برای یاران صلاح باب‌میل‌شان پیش نرفت و در جریان 120 دقیقه رقابت دو تیم خبری از رد و بدل شدن گل نبود تا ضیافت پنالتی‌ها چهره تیم قهرمان جام ملت‌های آفریقا را مشخص کند.

 

 

محمد صلاح در جمع پنالتی‌زنان نخست امشب مصر هم نبود و کارلوس کی‌روش به نظر می‌رسید برای پنالتی پنجم روی کاپیتان تیمش حساب باز کرده اما پیش از آن‌که به پنالتی پنجم برای مصر کار کشیده شود، سنگالی‌ها با بهره بردن از اشتباهات بازیکنان مصر کار را تمام کرده و ضیافت پنالتی‌ها را 4-2 به سود خود کردند تا بازهم دستان صلاح دور از جام قهرمانی با پیراهن ملی بماند.

بعد از آن‌که قهرمانی در جام ملت‌ها از دست رفت، محمد صلاح با چشمانی اشکبار در میانه میدان مسابقه حاضر شد و سادیو مانه ستاره سنگال در تلاش بود تا به همبازی‌اش در لیورپول دلداری بدهد اما دلداری او افاقه نکرد و حتی کارلوس کی‌روش هم به میانه‌های زمین آمد تا بتواند بازیکن تیمش را آرام کند اما صلاح با صورتی مغموم و درهم به گریه‌های خود بابت از دست رفتن جام قهرمانی جام ملت‌های آفریقا ادامه داد و با چشمانی اشکبار زمین مسابقه را ترک کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید