پس از خوردن پنیر پیتزا در بدن چه اتفاقی می افتد؟

کدخبر: ۴۷۴۸۵۸
پنیر پیتزا یکی از محبوب ترین موادغذایی است که توسط انسان تولید شده است اما خوردن چه کاری با سلامتی بدن شما می کند؟
 پس از خوردن پنیر پیتزا در بدن چه اتفاقی می افتد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  سایت طلا، پنیر پیتزا یکی از پرمصرف ترین پنیرهای جهان است و همواره بر سر مضرات ان برای سلامتی بدن بحث بوده است و دکترها توصیه می کنند که مصرف آن را به حداقل برسانیم.

اما هیچکدام از ما نمی دانیم وقتی پنیر پیتزا می خوریم چه اتفاقی در بدن ما می افتد که می گویند برای سلامتی ضرر دارد. در این خبر به تفضیل درباره مسیر پینر پیتزا در بدن حرف می زنیم.

گرداندن فرد حمله کننده به مامور ناجا در خیابان‌ها/ چوب در آستین متهم کردند!+ عکس

جزئیات تازه از قتل دختر 17 ساله اهوازی/ دلیل عجیب قاتل غزل برای گرداندن سر او در شهر/ خانواده غزل هیچی شکایتی از قاتل نکردند!

۱. ورود به دستگاه گوارش: چربی های موجود در پنیر پروسس باعث یبوست و نفخ در روده ها می شوند . این نوع چربی خیلی سریع جذب روده می شود . همچنین سدیم و نگهدارنده زیادی که در این نوع پنیر وجود دارد ، سرطان های گوارشی را افزایش می دهد .

۲. ورود به کبد: چربی های اشباع باعث کند شدن عملکرد کبد می شوند . در نتیجه سموم در بدن تجمع پیدا می کنند که این موضوع به بافت های بدن آسیب می زند و ریسک ابتلا به سرطان را بالا می برد . این اختلالات در اثر مصرف زیاد پنیر در بلندمدت بروز می کنند .

پنیر پیتزا
پنیر پیتزا

۳. ورود به پوست: پنیر پروسس ، سطح انسولین و - IGF را در بدن بالا می برد که این ها رشد سلول های پوستی و تولید سبوم پوست را بیشتر می کنند . به همین خاطر است که مصرف زیاد آن باعث ایجاد آکنه های پوستی می شود . بنابراین پنیر پیتزا روی سلامت و زیبایی پوست شما نیز اثر منفی دارد .

4. ورود به قلب: چربی اشباع ، کلسترول و سدیم ؛ سه دشمن سرسخت قلب و عروق که در پنیر پیتزا به مقدار زیادی پیدا می شوند ! مصرف زیاد این سه ماده باعث اضافه وزن ، بیماری قلبی ، فشار خون ، سکته و حتی سردرد می شود .

۵. کل بدن: پنیر پروسس چربی اشباع زیادی دارد که مانع جذب اسیدهای چرب ضروری می شوند . اسیدهایی که در کاهش التهاب بدن نقش دارند . بنابراین باعث ایجاد التهاب در بدن می شود که آسیب های زیادی برای بدن به همراه دارد . همچنین این پنیر به سرعت باعث تجمع چربی در بدن می شود .

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید