سرکرده یک باند سارقان مسلح دستگیر شد

کدخبر: ۴۷۵۰۳۵
اقتصادنیوز: پلیس آگاهی شهرستان ماهشهر سرکرده باند سارقان مسلح خودرو را در شهرستان شادگان شناسایی و در یک درگیری متقابل مسلحانه دستگیر کرد.
سرکرده یک باند سارقان مسلح دستگیر شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری سرکرده باند سارقان مسلح خودرو در شهرستان ماهشهر، و کشف مقدار قابل توجهی سلاح و مهمات از مخفیگاه متهم خبر داد.

سردار سید محمد صالحی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه خودرو و محموله آنها در ماهشهر و شهرستان‌های جنوبی خوزستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ماهشهر با رصد و پایش اطلاعاتی سرکرده باند سارقان مسلح را در شهرستان شادگان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات منسجم و ضربتی، در درگیری متقابل مسلحانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم چهار قبضه سلاح کلانشینکف و ۵۰۰ فشنگ مربوطه به همراه ۱۰ تیغه خشاب، یک قبضه کلت کمری و سه تیغه خشاب و ۶۷ فشنگ مربوطه، ۴۵ فشنگ ساچمه‌ای، تعدادی سلاح سرد و مقداری موادمخدر و آلات استعمال کشف و ضبط شد.

سردار صالحی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری سایر اعضای این باند به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد یا افرادی که قصد خدشه‌دار کردن آن را داشته باشند، با قاطعیت و اقتدار برخورد خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کارون پیش از این نیز در ۱۶ بهمن، از دستگیری ۲ سارق مسلح در عملیات ضربتی ماموران این شهرستان پس از درگیری مسلحانه خبر داده بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید