آتش‌سوزی مهیب ساختمان مسکونی در تهران/ ۳ نفر مصدوم شدند

کدخبر: ۴۷۵۳۱۴
جلال ملکی از حادثه آتش‌سوزی در محدوده میدان امام حسین(ع) و مصدومیت سه نفر در این حادثه خبر داد.
آتش‌سوزی مهیب ساختمان مسکونی در تهران/ ۳ نفر مصدوم شدند

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از مهر، جلال ملکی با تشریح جزئیات حادثه آتش‌سوزی در محدوده میدان امام حسین (ع) گفت: ساعت ۱۶:۰۱ امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در میدان امام حسین (ع)، خیابان مرتجایی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: در ادامه سه ایستگاه به‌همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند. محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه مسکونی بود که در هر طبقه یک واحد ۶۰ متری قرار داشت که طبقه آخر دچار آتش‌سوزی شده بود و زمانی که نیروهای آتش‌نشانی به محل رسیدند، کاملاً شعله‌ور بود.

وی تصریح کرد: اطلاعات اولیه حاکی از این بود که ساکنان و کسانی که در آن لحظه در منزل حضور داشتند، در وضعیت ناایمنی گرفتار شده بودند.

ملکی عنوان کرد: آتش‌نشانان خود را به طبقه آخر رساندند و با وجود حجم زیادی از شعله‌ها و دود و حرارت عملیات را آغاز کردند و در اولین اقدام هر سه نفر را خارج کردند که البته دچار مصدومیت و سوختگی از نقاط مختلف بدن شده بودند و تحویل عوامل اورژانس شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در پایان عنوان کرد: با اطفا حریق از گسترش آتش به واحدهای دیگر جلوگیری شد و در نهایت در ساعت ۱۷:۳۲ عملیات به پایان رسید و آتش‌نشانان محل حادثه را ترک کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید