خبر خوش هواشناسی برای مردم تهران

کدخبر: ۴۷۵۴۷۹
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که تا روز دوشنبه ۲۵ بهمن دمای هوای تهران ۶ درجه سانتی گراد کاهش خواهد یافت.
خبر خوش هواشناسی برای مردم تهران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، براساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، امروز آسمانی قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و در پاره ای نقاط پرتردد و صنعتی گاهی با غبار محلی پیش بینی می شود.

از بعد از ظهر امروز با نفوذ سامانه بارشی، بتدریج افزایش ابر و از امشب تا عصر شنبه ۲۳ بهمن آسمانی نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات برای نیمه جنوبی استان رگبار پراکنده باران، برای نیمه شمالی بارش باران و برف و در ارتفاعات بارش برف همراه با مه و گاهی کولاک برف مورد انتظار است.

همچنین از بعد از ظهر فردا جمعه تا بعد از ظهر شنبه در بعضی ساعات مه رقیق در سطح استان و گاهی وزش باد شدید موقت با احتمال رعد و برق در نیمه جنوبی پیش بینی می شود.

امروز افزایش نسبی دما (به ویژه در ارتفاعات) و از بامداد شنبه تا دوشنبه کاهش محسوس دما (بطور میانگین ۴ تا ۷ درجه سلسیوس) مورد انتظار است.

براین اساس از عصر شنبه بتدریج کاهش ابر و روزهای یکشنبه تا دوشنبه آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای پنجشنبه ۱۶ و ۶، جمعه ۱۴ و ۵، شنبه ۱۱ و۴، یکشنبه ۱۳ و ۲ و دوشنبه ۱۰ و ۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 در ۲۴ ساعت گذشته ورامین و فرودگاه امام خمینی(ره)، با دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و فیروزکوه با منفی ۷ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین شهرهای استان تهران بودند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید