مذاکرات پوتین و بایدن ادامه دارد؟

کدخبر: ۴۷۵۴۸۹
سخنگوی کرملین امروز (پنج‌شنبه) تاکید کرد، در حال حاضر هیچ صحبتی درباره یک گفت‌وگوی تلفنی دیگر میان روسای جمهوری روسیه و آمریکا در میان نیست؛ اما اگر لازم شود می‌توان آن را به سرعت سازماندهی کرد.
مذاکرات پوتین و بایدن ادامه دارد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین به خبرنگاران گفت: هنوز هیچ صحبتی در این خصوص مطرح نیست. دقیقا درباره جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا همان چیزی را می‌گویم که درباره امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه گفتم. روسای جمهوری به سرعت می‌توانند تصمیم بگیرند که با یکدیگر مذاکره کنند. در حال حاضر هیچ تاریخ دقیقی وجود ندارد؛ اما در صورت لزوم می‌تواند به سرعت در برنامه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه گنجانده شود.

وی افزود: پوتین و ماکرون ممکن است مجددا در آینده نزدیک گفت‌وگو کنند چرا که آنها در مسکو موافقت کردند که زمانی که دور نخست مذاکرات در کی‌یف تکمیل شد، مجددا با یکدیگر تبادل نظر کنند. در حال حاضر هیچ تاریخ دقیقی وجود ندارد.

پسکوف همچنین تاکید کرد: برنامه پوتین شامل یک گفت‌وگوی تلفنی با ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان سعودی نیز نیست.

کاخ سفید اعلام کرده است، جو بایدن و ملک سلمان در یک گفت‌وگوی تلفنی با همکاری برای تضمین ثبات تامین انرژی جهانی موافقت کرده‌اند.

کرملین: در حال حاضر مذاکرات دیگری بین پوتین و بایدن در برنامه نیست

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید