باند قاچاق سلاح در فارس منهدم شد

کدخبر: ۴۷۵۴۹۴
ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری پلیس کازرون اعضای یک باند با سواری پژو 405 را که تعدادی اسلحه قاچاق را از استان ‌های غربی بارگیری و قصد ورود به شیراز داشتند در دستور کار خود قرار دادند.
باند قاچاق سلاح در فارس منهدم شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، رهام‌بخش حبیبی گفت: در اجرای طرح مبارزه با سلاح‌ و مهمات غیرمجاز در فارس، ماموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری پلیس شهرستان "کازرون" فارس با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند اعضای یک باند با یک سواری پژو 405 تعدادی اسلحه قاچاق را از استان ‌های غربی بارگیری و قصد ورود آن به شیراز دارند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: بامداد امروز (21 بهمن) ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محور " کوه‌چنار-کازرون " اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی مقطعی سواری پژو را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده و سرنشینان بدون توجه اقدام به فرار کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند سواری پژو را توقیف و در بازرسی از آن 8 قبضه سلاح کمری و 12 خشاب مربوطه که به طرز ماهرانه ‌ ای در باک بنزین خودرو جاسازی شده بود کشف کنند.

سردار حبیبی با بیان اینکه در این خصوص راننده و 2 سرنشین برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و یا اطلاع از فعالیت افرادی که آرامش مردم را برهم می‌زنند بلافاصله موضوع را به سامانه 110 گزارش دهند.

دستگیری قاچاقچیان و کشف 59 کیلو شیشه در شیراز

سردار یوسف ملک‌زاده اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، روز گذشته ماموران انتظامی شیراز با اقدامات فنی و تخصصی از فعالیت سوداگران مرگ در یکی از محلات این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران کلانتری "24 ابوذر" پس از هماهنگی با مقام قضائی به 2 باب منزل متعلق به قاچاقچیان اعزام و در بازرسی از آن مکان‌ها موفق شدند 7 کیلو و 330 گرم مواد مخدر از نوع شیشه و یک قبضه کلت کمری و مهمات مربوطه را کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این خصوص 4 نفر که در منازل بودند دستگیر شدند، تصریح کرد: ماموران با رصدهای اطلاعاتی موفق شدند یک سواری پژو پارس که در آن اطراف در حال پرسه زنی و قصد تحویل مواد مخدر از نوع شیشه به دیگر اعضای دستگیر شده داشت را توقیف و 2 سرنشین آن را نیز دستگیر کنند.

سردار ملک‌زاده با بیان اینکه در بازرسی از سواری پژو پارس 51 کیلو و 750 گرم شیشه کشف شد، گفت: در بررسی‌های تخصصی مشخص شد مواد مخدر مکشوفه از مرزهای شرقی وارد کشور شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در مجموع در این ماموریت 59 کیلو و 80 گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف شده است، تصریح کرد: هر 6 متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید