انتقاد تند نماینده مجلس از مخالفان احمدی نژاد/ تحمل محبوبیت او را ندارید!

کدخبر: ۴۷۵۵۰۱
علیرضا بیگی گفت: از دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد، جریان هایی بودند که به دنبال به حداقل رساندن تاثیرات او و مانع پیشرفت گفتمان عدالت برای مردم بودند.
انتقاد تند نماینده مجلس از مخالفان احمدی نژاد/ تحمل محبوبیت او را ندارید!

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از منیبان، احمد علیرضابیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم، درباره حاشیه های اخیر در مورد محمود احمدی نژاد، حضور بدون استقبال از او در حرم امام ره و همچنین لغو عضویت او در مجمع تشخیص، گفت: ترکیب مجمع تشخیص با نظر رهبری انقلاب تعیین می‌شود و جریان های مردود سیاسی نمی توانند با جوسازی در اینباره تاثیری بگذارند.

او افزود: این ها گروه های معلوم الحالی هستند که سعی دارند در قبال گفتمان مردمی احمدی نژاد، جوسازی کنند و این رفتارها از زمان فعالیت دولت او مسبوق به سابقه است.

علیرضا بیگی با اشاره به اظهارات اخیر برخی چهره های سیاسی درباره اتمام موعد عضویت محمود احمدی نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز گفت: این واکنش ها به احمدی نژاد جدید نیست و از دوران ریاست جمهوری، جریان هایی بودند که به دنبال به حداقل رساندن تاثیرات او و مانع پیشرفت گفتمان عدالت برای مردم بودند.

نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم با تاکید بر این که «انگیزه های مخالفان احمدی نژاد برای مردم روشن است، گفت: این ها در مقاطع مختلف خود را نشان داده اند و مردم هم آن ها را می شناسند، در جریان انتخابات ریاست جمهوری اخیر نیز کسانی با انگیزه های روشن سیاسی به دنبال هجمه به او بودند.

 

واکنش یک چهره حامی احمدی نژاد به اظهارات اخیر الله کرم علیه او/ الله کرم حتی دوره زمانی اتمام عضویت افراد در مجمع را نمی‌داند!

او ادامه داد: علاوه بر این کسانی هستند که بر اساس کینه توزی سخن می گویند که موعد تمدید و صدور احکام مربوط به عضویت در مجمع تشخیص را هم اشتباه متوجه می شوند.

 

علیرضابیگی با بیان این که تهدید اخیر الله کرم نسبت به این که در اسفند ماه و بعد از اتمام دوره عضویت احمدی نژاد در مجمع به حساب او خواهیم رسید، گفت: آقای الله کرم با هر نیتی که موضوع را بیان کرده و گفته، بعد از اتمام دوره عضویت او در مجمع تشخیص در اسفند ماه با احمدی نژاد تسویه حساب می‌کنیم دقت نداشته که دوره عضویت در مجمع با حکم رهبری ۵ ساله است و سال آینده این دوره به پایان می رسد.

 

استاندار آذربایجان شرقی در دولت احمدی نژاد خاطرنشان کرد: کینه چشم بصیرت این افراد را از کار انداخته و این کورسوی امید در جمهوری اسلامی ایران را بر نمی تابد.

 

نماینده مردم تبریز  با بیان این که «احمدی نژاد دارای مقبولیتی ملی و فراملی است!»، گفت: در سفر دوبی و ترکیه هم این دشمنی ها خود را نشان داد و برای آن ها پذیرش این که احمدی نژاد پشتوانه علمی، مردمی و تجربی در داخل و خارج از کشور در ابعاد مختلف دارد و مردم کشورهای مختلف به او علاقه و محبت دارند، قابل تحمل نیست.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید