اولین تصاویر رسمی از سریال ارباب حلقه‌ها+ زمان رسمی انتشار

کدخبر: ۴۷۶۰۶۱
پس از مدت‌ها انتظار، نشریه ونتی‌فر اولین تصاویر رسمی و اطلاعات از داستان و اتفاقات سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» را منتشر کرده است.
اولین تصاویر رسمی از سریال ارباب حلقه‌ها+ زمان رسمی انتشار

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین،‌ نشریه vanityfair اولین سری از تصاویر سریال پرهزینه The lord of the rings : The rings of power را منتشر کرد. این سریال با هزینه بیش از یک میلیارد دلار یکی از پرهزینه‌ترین سریال‌های دنیاست و گفته شده حداقل در ۵ فصل ساخته خواهد شد.

داستان سریال با شکست مورگوث، خدای شریر و ناپدید شدن سائورون، شاگردش آغاز می‌شود. گالادریل در حال یافتن آخرین افراد و نیروهای مورگوث و کسانی که برادرش را کشته‌اند، است.

طبق گزارش این نشریه، این سریال داستان ۲۲ شخصیت را دنبال می‌کند که این داستان‌های متعدد از معادن دورف‌ها در میستی مانتینز تا سیاست‌های پادشاهی الف‌ها در لیندون و جزیره قدرتمند نومنور جریان خواهد داشت، در این سریال ترکیبی از شخصیت‌های سری فیلم‌های ارباب حلقه‌ها و همچنین تعدادی شخصیت‌های جدید و ساخته نویسندگان سریال نیز حضور دارند.

انتظار می‌رود حداقل ۵ فصل از این سریال توسط جان دی. پین و پاتریک مک‌کی تولید و از آمازون پخش شود.

در خلاصه داستان رسمی سریال آمده است:

این درام حماسی هزاران سال پیش از «هابیت» و «ارباب حلقه‌ها» تالکین روی می‌دهد و بینندگان را به دورانی می‌برد که قدرت‌های بزرگ شکل گرفتند، حکومت‌هایی ظهور و سقوط کردند، قهرمانان غیرمنتظره آزموده شدند، امید در آستانه فروپاشی بود و بزرگ‌ترین شخصیت شروری که بر قلم تالکین جاری شده دنیا را تهدید به فروغلتیدن در ظلمت می‌کرد.

سریال که با آرامشی نسبی آغاز می‌شود، شخصیت‌های پرشمار جدید و آشنایی را دنبال می‌کند که با ظهور دوباره‌ شر در سرزمین میانه که از مدت‌ها قبل بیم آن می‌رفت مواجه می‌شوند. از اعماق تاریک‌ترین کوهستان‌های مه‌آلود، تا جنگل‌های باشکوه لیندن پایتخت الف‌ها، تا جزیره‌ نفس‌گیر پادشاهی نومنور، تا دورترین نقاط نقشه، این قلمروها و شخصیت‌ها میراثی را حک می‌کنند که تا مدت‌ها پس از آنان به جا می‌ماند.

این سریال در تاریخ (۲ سپتامبر) ۱۱ شهریور از شبکه آمازون منتشر خواهد شد.

      
کد
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید