در دولت سیزدهم شاهد قطعی گاز و خاموشی برق نبودیم پس دولت موفق بوده است

کدخبر: ۴۷۶۱۱۳
اقتصادنیوز: رمضانعلی سنگدوینی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نفت برای متعادل کردن مصرف گاز پرمصرفها، تعرفه گاز آنان را به میزان قابل توجهی افزایش داد تا امکان مصرف گاز برای همه مردم فراهم شود.
در دولت سیزدهم شاهد قطعی گاز و خاموشی برق نبودیم پس دولت موفق بوده است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: دولت سیزدهم از زمانی که آغاز به کار کرده، توانسته مصرف سوخت در کشور را مدیریت کند و به همین دلیل شاهد خاموشی‌های مکرر و یا قطعی گاز نبودیم، لذا در این حوزه موفق عمل کرده است.

رمضانعلی سنگدوینی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وزارت نفت برای متعادل کردن مصرف گاز پرمصرفها، تعرفه گاز آنان را به میزان قابل توجهی افزایش داد تا امکان مصرف گاز برای همه مردم فراهم شود. 

وی افزود: تعرفه‌گذاری پلکانی راهی برای بهینه مصرف کردن انرژی است. افرادی که مصرف انرژی زیادی دارند، باید پول بیشتری پرداخت کنند و در مقابل، افراد کم مصرف و اقشار ضعیف جامعه باید پول کمتری بابت مصرف انرژی پرداخت کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس: در دولت سیزدهم شاهد قطعی گاز و خاموشی برق نبودیم پس دولت موفق بوده است

 

سنگدوینی بیان کرد: بهینه‌سازی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی هم بسیار مهم است و باعث می‌شود میزان مصرف انرژی کاهش پیدا کند. 

 

عضو کیمسیون انرژی مجلس همچنین یادآور شد: دولت سیزدهم از زمانی که آغاز به کار کرده، توانسته مصرف سوخت در کشور را مدیریت کند و به همین دلیل شاهد خاموشی‌های مکرر و یا قطعی گاز نبودیم، لذا در این حوزه موفق عمل کرده است.

وی تصریح کرد: یکی از نگرانی‌های وزرای پیشنهادی دولت در زمان رأی اعتماد آن بود که وضعیت ذخیره سوخت نیروگاه‌ها و صنایع کشور مطلوب نیست و ممکن است با مشکلاتی مواجه شویم اما با اجماع خوب و هماهنگی بین دولتمردان، ذخایر استراتژیک صنایع عمده و کوچک در فصل زمستان با کمبود گاز مواجه نشدند. 

سنگدوینی بر همین اساس اضافه کرد: همچنین علی رغم سرمای شدید در بسیاری از نقاط کشور در فصل زمستان، ما با مشکل کمبود گاز مواجه نشدیم و دولت عملکرد خوبی در این زمینه داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید