نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان اعلام شد

کدخبر: ۴۷۶۱۳۶
نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان اعلام شده و دانشگاهیانی که برای اعزام به عتبات ثبت‌نام کردند، می‌توانند با مراجعه به لینک اعلام نتایج در سایت لبیک و با استفاده از کد ملی خود از نتایج قرعه‌کشی با خبر شده و وضعیت خود را مشاهده کنند.
نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور گفت: قرعه کشی از میان دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات عالیات، به صورت اینترنتی انجام و نتایج آن در سایت لبیک اعلام شد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: ثبت نام بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان از ۱۴ بهمن آغاز و تا صبح روز شنبه ۲۳ بهمن ماه در سایت لبیک ادامه داشت و در این مدت ۶۳۱۱۸ نفر از دانشگاهیان کشور با مراجعه به سایت labbayk.ir نسبت به ثبت نام اقدام کرده بودند.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور افزود: قرعه کشی از میان دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات عالیات، روز گذشته به صورت اینترنتی انجام و نتایج آن در سایت لبیک اعلام شد. بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان این دوره به دانشجویان متأهل، دختران و پسران دانشجو اختصاص دارد.

وی ادامه داد: دانشگاهیانی که برای اعزام به عتبات ثبت‌نام کردند، می‌توانند با مراجعه به لینک اعلام نتایج در سایت لبیک و با استفاده از کد ملی خود از نتایج قرعه‌کشی با خبر شده و وضعیت خود را مشاهده کنند.

مطهری پور گفت: پذیرفته شدگان به دو صورت اصلی و ذخیره اعلام شده‌اند که اسامی آنها در سامانه جامع عتبات دانشگاهیان قابل مشاهده است. همچنین به پذیرفته شدگان به صورت پیامکی اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: اعزام دانشگاهیان در بیست و دومین دوره به عتبات عالیات از اوایل اسفند مصادف با ایام پر خیر و برکت ماه رجب آغاز و تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان به پایان خواهد رسید. امیدواریم زائرین دانشگاهی از فیوضات و برکات معنوی این ماه‌های شریف در جوار حرم اهل بیت (علیهم السلام) بهره مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: برای اعزام دانشگاهیان در این دوره، ۱۲۰ کاروان پیش بینی شده است که ۸۰ کاروان آن به صورت هوایی و ۴۰ کاروان به صورت زمینی اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور تاکید کرد: در اعزام‌ها تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم و هر تغییری در روند اعزام‌ها صورت پذیرد از طریق سایت لبیک به اطلاع زائرین دانشگاهی خواهیم رساند.

وی افزود: برای اعزام حتماً باید دانشگاهیان دو دوز واکسن را تزریق کرده باشند و توصیه ما این است که اگر زمان تزریق دوز سوم فرا رسیده باشد آن را نیز تزریق کنند.

برای مشاهده نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان کلیک کنید

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید