توپخانه دشمنان و شبکه‌های جهنمی شبانه روز علیه نظام فعالند

کدخبر: ۴۷۶۱۶۱
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب گفت: مقام معظم رهبری ابهاماتی را که دشمنان ایجاد می‌کنند و عده‌ای ناآگاه در داخل کشور به آن سمت و سو حرکت می‌کنند را روشنگری کرده و سبب به نتیجه نرسیدن برنامه‌های دشمنان می‌شوند.
توپخانه دشمنان و شبکه‌های جهنمی شبانه روز علیه نظام فعالند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام والمسلمین نواب گفت: با روشنگری رهبر معظم انقلاب به نبرد با دشمنان برویم و با جهاد تبیین به مبارزه با آنان بپردازیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، روز یکشنبه در آئین تکریم رئیس سابق سازمان حج و معارفه رئیس جدید سازمان حج و زیارت که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، افزود: مقام معظم رهبری ابهاماتی را که دشمنان ایجاد می‌کنند و عده‌ای ناآگاه در داخل کشور به آن سمت و سو حرکت می‌کنند را روشنگری کرده و سبب به نتیجه نرسیدن برنامه‌های دشمنان می‌شوند.

وی ادامه داد: توپخانه دشمنان و شبکه‌های جهنمی مختلف به صورت شبانه‌روزی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند که باید تحت امر ولی فقیه مقابل آنان ایستادگی کرد.

سرپرست حجاج ایرانی اظهار داشت: در این ارتباط، همه سازمان‌ها، دستگاه‌ها و افرادی که در این زمینه مسئولیتی دارند، عهده دار وظیفه سنگینی هستند که در یک جبهه واحد و بسیجی وار با شناخت نقاط قوت و ضعف باید سبب خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و شکست آنان شوند.

نواب با تاکید بر اینکه باید دشمنان و تاکتیک‌های آنان را بشناسیم، ابراز امیدواری کرد با روشنگری رهبر معظم انقلاب به نبرد با دشمنان برویم و با جهاد تبیین به مبارزه با آنان بپردازیم.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه پیامبر گرامی اسلام نیز بیان مسائل مختلف به مردم بوده است و خداوند در قرآن کریم در برخی آیات الهی در خصوص روشنگری و تبیین اشاره فرموده‌اند که اگر جامعه نیازی به تبیین نداشت، خدای بزرگ این مهم را در ابتدای برخی آیات عنوان نمی‌فرمودند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت افزود: اگر جهاد تبیین به خوبی انجام می‌گرفت در زمان شهادت حضرت امیرالمومنین عنوان نمی‌کردند که مگر امام علی (ع) هم نماز می‌خوانده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید