بازگشت عجیب ستاره فوتبال به میادین پس از 12 سال اعتیاد!

کدخبر: ۴۷۶۳۰۶
بازگشت یکی از ستاره‌های فوتبال ایتالیا در سن ۴۶ سالگی به فوتبال پس از 12 سال اعتیاد خبرساز شد.
بازگشت عجیب ستاره فوتبال به میادین پس از 12 سال اعتیاد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری‌آنلاین، مهاجم سابق سری آ که بین سال‌های ۱۹۹۳ تا ۲۰۱۰ بیش از ۱۰۰ بازی در سطح اول فوتبال ایتالیا انجام داد، در رده پنجم به میادین بازگشت.

«فرانچسکو فلاچی» مهاجم سابق فیورنتینا و سمپدوریا، این آخر هفته در سن ۴۶ سالگی - دوازده سال پس از محرومیتش به دلیل مصرف کوکائین - به فوتبال بازگشت. مهاجم سابق سری آ، که در طول دوران حرفه‌ای خود بین سال‌های ۱۹۹۳ تا ۲۰۱۰، بیش از ۱۰۰ بازی در سطح اول فوتبال ایتالیا انجام داد، پس از بازگشت مجدد در برشا در سری B، به مدت ۱۲ سال محروم شد. فلاچی با عدم تمایل به پایان دادن به دوران حرفه‌ای با شرایط موجود، پس از تمرین با باشگاه در طول پنج ماه گذشته، با لباس تیم سیگنا ۱۹۱۴ در نزدیکی زادگاهش فلورانس به میادین بازگشت.

فلاچی در تساوی ۲-۲ سیگنا مقابل پراتو ۲۰۰۰ ، ۳۰ دقیقه بازی کرد و ملی پوش سابق جوانان ایتالیا پس از آن گفت که در نهایت از بازگشت خوشحال است: «این روز ۱۲ سال محرومیت را لغو می‌کند. این تولد دوباره من است. چه احساسی داشته‌ام؟ اولش سرگیجه داشتم، یک هفته است که از هیجان نخوابیدم. حالا من خیلی خوشحالم، می‌خواهم از همه کسانی که به من حس سابق را دادند، تشکر کنم: یک بازیکن فوتبال.»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید