ژپتو به تماشاخانه ایرانشهر باز می‌گردد

کدخبر: ۴۷۶۳۵۳
اقتصادنیوز: نمایش ژپتو به نویسندگی و کارگردانی اوشان محمودی، پس از اجرا در جشنواره تئاتر فجر، اجراهای عموم خود را برای آخرین دوره در تماشاخانه ایرانشهر آغاز می‌کند.
ژپتو به تماشاخانه ایرانشهر باز می‌گردد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، نمایش ژپتو به نویسندگی و کارگردانی اوشان محمودی، پس از اجرا در چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، برای آخرین دوره اجراهای عموم خود به سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر باز‌می گردد. این نمایش خوش‌آوازه پیش از این در چندین جشنواره، از جمله، جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران و جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان همدان حضور داشت و مورد استقبال داواران و منتقدین این جشنواره قرار گرفت. همچنین در ادامه‌ی مسیر خود در روز ۲شنبه، ۲۵بهمن‌ماه در چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به صحنه می‌رود.

گفتنی است، دوره جدید اجرای عموم نمایش ژپتو از روز پنجشنبه مورخ ۲۸بهمن ساعت ۱۸ مجموعه ایرانشهر سالن استاد ناظرزاده کرمانی آغاز می‌شود. همچنین پیش فروش تخفیف‌دار هفته‌ی ابتدایی نمایش در سایت تیوال در دسترس مخاطبان و علاقه‌مندان است.

نمایش ژپتو پیش از این و در اجرای عموم قبلی خود میزبان ۴۰۰۰هزار مخاطب بود و مورد تقدیر و تحسین بسیاری از منتقدین و مخاطبان قرار گرفت.

نویسنده و کارگردان این نمایش اوشان ‌محمودی و تهیه کننده آن شهاب ‌محمودی هستند.

بازیگران (به ترتیب حروف الفبا): صادق ‌برقعی، علی ‌تاریمی، پارمیدا ‌حسینی، محمد ‌شهریار،  بی‌تا عزیزاقلی و آذین ‌نظری.

همچنین از دیگر عوامل نمایش عبارتند از؛ طراح صحنه و اکسسوار: سعید ‌غفاری، طراح نور: محمدرضا ‌رحمتی و نیلوفر ‌نقیب ‌الساداتی، طراح گریم: فائزه ‌سلطانی، طراح پوستر و برنوشت: آیه فِیلی، طراح تیزر: شهاب محمودی، طراح موسیقی: مهدی ‌زمانی، طراح لباس: محمد مهری، دستیار کارگردان و برنامه ریز کارگردان: آواصالحی، دستیاران صحنه: غزاله کار آموز، امید ‌عبدی، مبینا بی‌آزار، دستیاران نور: مهران ‌کریمی و مهدی ایمانلو، دستیار موسیقی: احسان سلام پور، دستیار گریم: فاطمه سلطانی، دستیار لباس: حمیدرضا قامتی، عکاس: فائزه نوری و اردلان آشناگر، مدیر روابط عمومی و تبلیغات: محمد ‌لهاک هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید