نام 5 سلبریتی ایرانی در لیست جذاب ترین چهره های جهان

کدخبر: ۴۷۶۳۶۷
اقتصادنیوز: محمدرضا گلزار، گلشیفته فراهانی، هدیه تهرانی، گلشن برازش و سام اصغری 5 سلبریتی ایرانی هستند که در میان نامزدهای زیباترین افراد جهان در سال ۲۰۲۲ قرار گرفتند.
نام 5 سلبریتی ایرانی در لیست جذاب ترین چهره های جهان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزیاتو، در حالی که هنوز ۲ ماه از سال ۲۰۲۲ نگذشته، تی سی کندلر از تعدادی از نامزدهای سال ۲۰۲۲ رونمایی کرده است که در بین آن ها این چند نفر هم دیده می شوند. فهرست نهایی این نشریه در پایان سال میلادی منتشر خواهد شد.

وب سایت TC Candler از سال ۱۹۹۰ به این سو، هر ساله فهرستی ۱۰۰ نفره از زیباترین مردان و زنان جهان را با نام Most Beautiful Faces List منتشر می کند. این پروژه که در ابتدا بسیار کوچک بود حالا تبدیل به پدیده ای در دنیای اینترنت شده و در این ۳۰ سال، صدها میلیون نفر فهرست های منتشر شده را مشاهده کرده اند.

پیش از این گلشیفته فراهانی و یک مدل اینستاگرامی به نام کیمیا حسینی در فهرست نهایی زیباترین چهره های دنیا قرار گرفته بودند. فراهانی و حسینی در پایان سال ۲۰۲۱ به ترتیب رتبه های شصت و سوم و بیست و یکم را از آن خود کرده بودند. این دهمین باری است که فراهانی در این فهرست قرار می گیرد. بالاترین رتبه ای که وی تاکنون کسب کرده، چهارمی در سال ۲۰۱۶ بوده است.

ترلان پروانه، بازیگر سینما نیز در سال ۲۰۱۹ به عنوان یکی از نامزدهای تی سی کندلر معرفی شد که به فهرست نهایی راه پیدا نکرد. او در سال ۲۰۲۰ دومرتبه به عنوان یکی از نامزدهای زن مطرح شد که این بار رتبه ی هشتاد و هشتم فهرست صدتایی را به خود اختصاص داد.

تی سی کندلر کیست؟

تی سی کندلر که بنیانگذار این سایت و انتشاردهنده ی این فهرست سالانه است، متولد لندن است اما از اواسط دهه ی ۱۹۸۰ در بخش های مختلف ایالات متحده امریکا نظیر لس آنجلس، مینیاپولیس و لاس وگاس زندگی کرده است. او در سال ۱۹۹۷ در رشته ی انگلیسی از دانشگاه فارغ التحصیل شده است.

به گفته ی تی سی کندلر، برخلاف سایر رتبه بندی های زیبایی، در این گزینش ها، محبوبیت و شهرت فرد و کشور محل تولد این افراد ملاک نیست و این فهرست در عوض منعکس کردن افکار عمومی، سعی در گسترش وسعت دید آن دارد و این امکان وجود دارد که در این فهرست علاوه بر فوق ستاره های مشهور، افراد به نسبت گمنام تری را هم مشاهده کنید.

گفتنی است گلشن برازش داور رسمی و بین المللی رقابت های میس یونیورس (دوشیزه جهان) است و سام اصغری نیز بازیگر و مربی فیتنس مقیم امریکاست. حالا باید دید کدام یک از این ۵ نفر در فهرست نهایی سال ۲۰۲۲ جا خواهند داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید