هشدار؛ وزش باد شدید در راه تهران

کدخبر: ۴۷۶۳۹۳
اداره کل هواشناسی استان تهران، برای ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه آسمان استان تهران را صاف تا قسمتی ابری به همراه وزش باد پیش بینی کرد.
هشدار؛ وزش باد شدید در راه تهران

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از بعدازظهر امروز (۲۵ بهمن‌ماه) در پاره‌ای از نقاط به‌ویژه بخش‌های جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد نسبتا شدید مورد انتظار است.

در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ( ۲۷ و ۲۸ بهمن ماه) با نفوذ سامانه بارشی افزایش ابرناکی و در بعضی ساعات در نیمه جنوبی استان، بارش پراکنده، در بخش‌های مرکزی استان بارش خفیف باران، در بخش های شمالی بارش باران و برف و در ارتفاعات مه و بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

در روز جمعه (۲۹ بهمن ماه) آسمان استان کمی ابری تا نیمه ابری و در مناطق پرتردد شهری همراه با افزایش تدریجی غبار محلی مورد انتظار خواهد بود همچنین از روز چهارشنبه (۲۷ بهمن ماه) تا صبح جمعه ( ۲۹ بهمن ماه) کاهش نسبی دما قابل انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌ فیروزکوه (امین آباد) با دمای ۹- درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

همچنین آسمان تهران فردا (۲۶ بهمن‌ماه) صاف در بعضی ساعات همراه با غبار محلی با بیشترین و کمترین دمای ۱۳ و ۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود همچنین چهارشنبه (۲۷بهمن‌ماه) آسمان تهران نیمه ابری گاهی ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد و بعضی ساعت‌ها غبار محلی خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۱ و ۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید