شکایت فرشید باقری از استقلال به AFC

کدخبر: ۴۷۶۹۳۵
فرشید باقری، هافبک سابق استقلال از آبی‌ها به AFC شکایت کرد.
شکایت فرشید باقری از استقلال به AFC

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا هافبک سابق استقلال بابت عدم دریافت مطالباتش و ثبت قرارداد دو بازیکن جدید استقلال با وجود حکم بسته بودن پنجره باشگاه از آبی‌ها به AFC شکایت کرد.

فرشید باقری، هافبک سابق تیم فوتبال استقلال که به دلیل مطالباتش از این باشگاه شکایت کرده بود، منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی آبی‌ها شد ولی در روز پایانی نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرد باشگاه‌های بدهکار اجازه ثبت قرارداد دو بازیکن را دارند و به همین دلیل استقلال دو بازیکن خود را ثبت قرارداد کرده و مقابل ذوب آهن هم به بازی گرفت.

در این میان فرشید باقری توسط وکیلش پیگیر پرونده شکایتش از استقلال شده و استعلاماتی از AFC گرفته شده است که گفته می‌شود این اقدام فدراسیون فوتبال از سمت سران کنفدراسیون فوتبال آسیا غیرقانونی خوانده شده است.

ظاهراً تاکید AFC بر این بوده که قوانین داخلی را بعد از صدور حکم نمی‌توان تغییر داد و طبق یک اصل حقوقی قوانین وقتی تصویب می‌شوند موارد ماقبل از خودشان را شامل نخواهند شد.

حالا در کنار باشگاه ذوب آهن که پیگیر پرونده حضور دو بازیکن استقلال در هفته هفدهم است، باقری و وکیلش هم شکایت خود از استقلال را پیگیری می‌کنند و باید دید این پرونده برای آبی ها دردسرساز خواهد شد یا نه.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید