آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور

کدخبر: ۴۷۷۰۸۳
رییس پلیس راه البرز گفت: رعایت فاصله طولی برای جلوگیری از تصادف و عدم تغییر مسیر ناگهانی در محدوده آزادراهی از مواردی است که رانندگان باید مورد توجه قرار دهند.
آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رییس پلیس راه البرز از ترافیک نیمه سنگین در جاده کرج - چالوس در محدوده این استان خبرداد.

سرهنگ رضا گودرزی اظهار داشت: این ترافیک در خط جنوبی از محدوده میدان امیر کبیر تا نوجان و در ادامه از محدوده آزادراه تهران - شمال در هر ۲ لاین نیمه سنگین است.

وی اضافه کرد: همچنین وضعیت ترافیک در لاین شمالی آزادراه‌ کرج - قزوین از محدوده ترمینال شهید کلانتری تا مهرویلا پرحجم گزارش شده است.

گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود از بارش خفیف برف در جاده کرج - چالوس خبر داد و کفت :  اکنون بارش خفیف برف از محدوده دیزین تا کندوان به صورت مقطعی است و سطح زمین لغزنده است . 

وی گفت : رانندگان در جاده های کوهستانی البرز ، خودروهای خود را به لوازم ایمنی ، تجهیزات زمستانی، چراغ های مه شکن و زنجیر چرخ مجهز کنند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان با توجه به لغزندگی سطح جاده ها ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از سبقت غیر مجاز و تغییر ناگهانی مسیر خودداری کنند.

رییس پلیس راه البرز افزود: رعایت فاصله طولی برای جلوگیری از تصادف و عدم تغییر مسیر ناگهانی در محدوده آزادراهی از مواردی است که  رانندگان باید مورد توجه قرار دهند.

استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید