استخر 60 متری که کنار ساحل جا خوش کرد+ عکس

کدخبر: ۴۷۷۳۱۷
استخر مجتمع آموزشی و تفریحی وزارت نفت در حریم ۶۰ متری دریا همچنان جا خوش کرده است .
استخر 60 متری که کنار ساحل جا خوش کرد+ عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، نوار ساحلی در اختیار مجتمع رفاهی شرکت نفت محمودآباد به طول ۲۶۰۰ متر اواخر شهریور امسال، با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آزادسازی شد اما یک استخر روباز متعلق به این مجتمع که با هدف شنای امن و جلوگیری از غرق شدن میهمانان در کنار ساحل ساخته شده بود هنوز آزاد نشده.  

به گفته مسئولان مجتمع نفت ۲۵ متر از این استخر اکنون در حریم ۶۰ متری دریا قرار دارد اما لوله‌ها و تاسیساتی که آب را به این استخر هدایت می‌کردند جمع آوری شده و هر زمانی دستور تخریب صادر شود این استخر نیز از کنار ساحل جمع آوری می‌شود.

حسینی رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان محمودآباد گفت: ۴۰ متر از این استخر در حریم دریا قرار دارد و هنوز جمع آوری نشده .

به گفته او بین استخر و ساحل دریا لوله‌ها و داربست‌های بود که آب دریا را به سمت استخر هدایت می‌کردند که جمع آوری کردند  اما سازه استخر همچنان پابرجا است.

مجتمع تفریحی، ورزشی، اقامتی نفت محمود آباد با۲۵۰ هکتار مساحت در سال ۱۳۳۹ خریداری و سال ۱۳۷۴ بهره‌برداری شد و با ۵۰۹ واحد اقامتی و مراکز تفریحی و ورزشی تا پیش از شیوع کرونا، علاوه بر میزبانی سالانه از حدود ۶۰ هزار نفر، مکانی برای برگزاری کنفرانس‌ها و نشست‌های ملی نیز است.

به گفته رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان محمودآباد مسئولان مجتمع دو هفته قبل در جلسه‌ای با حضور دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان برای جمع آوری این سازه ۴۵ روز مهلت خواسته بودند اما بعدا اعلام کردند این تاریخ فعلا منتفی است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید