اعتراض ستاره فوتبال ایران به ترکیب تیم ملی والیبال بانوان

کدخبر: ۴۷۷۳۷۶
اقتصادنیوز: سردار آزمون به عنوان یکی از مدیران باشگاه سریک گندکاووس نسبت به تعداد کم دعوت شدگان از تیم قهرمان مسابقات لیگ برتر به اردوی تیم ملی والیبال بانوان اعتراض کرد.
اعتراض ستاره فوتبال ایران به ترکیب تیم ملی والیبال بانوان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، مدیر فنی باشگاه سریک گنبدکاووس گفت: سردار آزمون به عنوان یکی از مدیران این تیم و دیگر اعضای هیات مدیره نسبت به تعداد کم دعوت شدگان از تیم قهرمان مسابقات لیگ برتر به اردوی تیم ملی والیبال بانوان اعتراض کردند.

طاهر آزمون اظهار داشت: در فهرست دعوت شدگان به اردوی تیم ملی والیبال بانوان از میان تیم‌های لیگ دسته یک که روز گذشته به دست‌مان رسید فقط اسامی ۲ نفر از بازیکنان تیم سریک گنبد به نام‌های "هانیه حسینی و سارینا ایروانی" مشاهده شد.

وی افزود: مدیران تیم سریک از جمله سردار آزمون بلافاصله نسبت به ترکیب دعوت شدگان اعتراض کردند با این مضمون که چرا باید از تیم قهرمان مسابقات لیگ دسته یک فقط ۲ بازیکن و از سایر تیم‌ها که حتی به مرحله یک هشتم نهایی نیز صعود نکردند تعداد بیشتری دعوت شوند.

دبیر هیات والیبال گنبدکاووس گفت: پس از پیگیری از طریق ناظران فدراسیون والیبال مشخص شد این فهرست قبل از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ دسته یک تهیه شده و علاوه بر تیم سریک، تیم‌های دیگر هم به ترتیب اعلامی اعتراض دارند.

آزمون ادامه داد: در نهایت با پیگیری‌های صورت گرفته نام ۶ نفر دیگر از بازیکنان تیم سریک گنبدکاووس به نام‌های عارفه جلالی، آیدا ولی نژاد، سکینه قربانپور، ثریا قلیچ نیازی، مریم قاضی راد و آیناز دانسته به فهرست دعوت شدگان به اردوی تیم ملی اضافه شد و پیگیری برای وارد کردن اسم ندا جهانگیری هم ادامه دارد.

وی گفت: نخستین مرحله از اردوی تیم ملی با ترکیب بازیکنان شاخص لیگ دسته یک بانوان با حضور ۳۸ نفر از سوم تا پنجم اسفند به میزبانی فدراسیون والیبال در تهران برگزار می‌شود تا نفرات برتر به مرحله بعدی دعوت شوند.

به گزارش ایرنا، مسابقات مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ دسته اول بانوان جام سردار دل‌ها با حضور چهار تیم سریک گنبدکاووس، ستارگان درخشان تربت حیدریه، علی بابا اصفهان و موحم فریدونکنار به میزبانی اردکان یزد برگزار شد.

تیم‌های سریک گنبدکاووس و علی بابا اصفهان با پیروزی در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول مقابل ستارگان درخشان تربت حیدریه و موحم فریدونکنار علاوه بر صعود به دیدار فینال، جواز حضور در لیگ برتر والیبال بانوان کشور در فصل آینده را به دست آوردند.

در پایان این مسابقات تیم‌های سریک گنبدکاووس و علی بابا اصفهان به عنوان تیم‌های اول و دوم مسابقات لیگ دسته اول والیبال بانوان به لیگ برتر صعود کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید