زمان برگزاری سمپوزیوم دانشجویی علوم اجتماعی / مهلت ارسال آثار اعلام شد

کدخبر: ۴۷۷۳۸۶
اقتصادنیوز: چهارمین دوره سمپوزیوم دانشجویی علوم اجتماعی ایران به همت اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی علوم اجتماعی کشور برگزار می‌شود و علاقه مندان برای حضور در این سمپوزیوم می توانند آثار خود را تا 15 اسفندماه 1400 به آدرس ایمیل symposium.socialunion@gmail.com ارسال کنند.
زمان برگزاری سمپوزیوم دانشجویی علوم اجتماعی / مهلت ارسال آثار اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا،  سمپوزیومِ دانشجویی علوم اجتماعی که از سال ۱۳۹۶ توسط اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی علوم اجتماعی کشور برگزار می‌شود، در بهار و تابستان ۱۴۰۱ و با محوریت اندیشه انتقادی معاصر برگزار خواهد شد. 

علاقه مندان برای حضور در این سمپوزیوم می توانند چکیده آثار خود را در قالب های مقاله، جستار، مرورهای انتقادی، متن علمی-ترویجی، متن علمی- پژوهشی، روایت چندرسانه ای، عکس، مستند اجتماعی و فیلم تا ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۰ به ایمیل symposium.socialunion@gmail.com ارسال کنند. 

اندیشه سیاسی و اجتماعی انتقادی پیرامون مدرسه و دانشگاه، مطالعات انتقادی شهری و محیط زیست، تاریخ و حیات فرودستان،  علوم اجتماعی و شبکه‌های اجتماعی و خاورمیانه و چالشهای افغانستان نیز موضوعات پیشنهادی دبیرخانه این سمپوزیوم است. 

زمان اعلام آثار پذیرفته شده توسط شورای علمی ۲۰ اسفندماه است. همچنین در فراخوان اتحادیه انجمن های دانشجویی علوم اجتماعی، مهلت ارسال اثر اولیه، ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ و مهلت ارسال اصل اثر نیز ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ذکر شده است. 

این سمپوزیوم بهار و تابستان ۱۴۰۱ به میزبانی دانشگاه تهران و با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، دانشگاه تهران و سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به  وب سایت سمپوزیوم به نشانی socialsymposium.ir مراجعه کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید