محمدحسین مهرنوش به خواب مصنوعی رفت/ ابتلا به کرونا پس از تزریق 3 دوز سینوفارم

کدخبر: ۴۷۷۵۰۸
دختر محمد حسین مهرنوش گفت: پدر هیچ بیماری زمینه‌ای نداشتند و پزشکان در ابتدای ابتلاء و بستری در این بخش نسبت به بهبودی ابراز امیدواری کردند اما متأسفانه با گذشت ۹ روز از بستری وضعیت پدر وخیم‌تر شده و شب گذشته به خواب مصنوعی رفته است.
محمدحسین مهرنوش به خواب مصنوعی رفت/ ابتلا به کرونا پس از تزریق 3 دوز سینوفارم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر  دختر محمد حسین مهرنوش، نویسنده گفت: پدرم در بستر بیماری است و با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند؛ متاسفانه از شب گذشته به خواب مصنوعی رفته و ما چشم انتظار دعای مردم و بهبودی هستیم.

دختر محمدحسین مهرنوش نویسنده کتاب‌هایی مانند «آقا نیلو»؛ «چه کسی در می زند» و «مینا»  خبر ابتلاء پدر خود را به ویروس کرونا داد و گفت: متأسفانه پدر در بستر بیماری است و با ویروس کرونادست و پنجه نرم می‌کند.

فوری/ کناره گیری شافعی از ریاست اتاق بازرگانی؟

جوان ترین میلیونر بیت کوین این دانش آموز اخراجی است

وی افزود: پدر یک ماه اخیر در سفری که به ترکیه داشته است که علی رغم تزریق سه دوز واکسن سینوفارم به کرونا مبتلا شد و توسط اورژانس کشور ترکیه به یکی از بیمارستان‌های دولتی این کشور منتقل و در بخش آی سی یو این بیمارستان بستری شد.

مهرنوش گفت: پدر هیچ بیماری زمینه‌ای نداشتند و پزشکان در ابتدای ابتلاء و بستری در این بخش نسبت به بهبودی ابراز امیدواری کردند اما متأسفانه با گذشت ۹ روز از بستری وضعیت پدر وخیم‌تر شده و شب گذشته به خواب مصنوعی رفته است.

دختر این نویسنده گفت: در حال حاضر خانواده به دنبال طی مراحل انتقال پدر به بیمارستان دیگری هستند و ما نیز چشم به راه دعای مردم و لطف خداوند برای بازگشت سلامتی و بهبود پدر هستیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید