چند نفر فوت کردند و علت چه بود؟

سقوط یک هواپیمای جنگنده در تبریز +فیلم و تصاویر

کدخبر: ۴۷۷۷۴۱
روابط عمومی پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز از سقوط هواپیمای جنگنده در تبریز خبر داد و اعلام کرد: علت این سانحه در حال بررسی است.
سقوط یک هواپیمای جنگنده در تبریز +فیلم و تصاویر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، روابط عمومی پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز از سقوط هواپیمای جنگنده در تبریز خبر داد و اعلام کرد: این هواپیمای جنگی در داخل سالن ورزشی شهید علیپور واقع در بلوار منجم سقوط کرده است.براساس این گزارش،  علت این سانحه در حال بررسی است و هنوز جزئیات کاملی از این سانحه اعلام نشده است.

جزئیات جدید و مهم از سقوط یک جنگنده در تبریز/ چند نفر فوت کردند؟

نوع هواپیمای جنگنده سقوط کرده در تبریز مشخص شد

اولین تصاویر از سقوط هواپیمای جنگنده در تبریز+ فیلم

 

جزئیات مهم از سقوط یک جنگنده در تبریز/ چند نفر فوت کردند؟

 

به گزارش فارس، حمید منجم، مدیر عامل هلال احمر تبریز در شبکه خبر با اشاره به حادثه سقوط یک جنگنده در تبریز، بیان داشت:‌این حادثه ساعت 5 صبح امروز روی داد و هوای جنگنده به دیوار مدرسه میلاد در منطقه ستارخان شهر تبریز در منطقه منجم و پشت اردوگاه الغدیر برخورد کرد.

وی ادامه داد:‌ متاسفانه در این حادثه دو نفر از کادر پرواز و یک نفر از افراد منطقه که در داخل خودرو بود، جان خود را از دست دادند.

مدیرعامل هلال احمر تبریز با بیان اینکه مدرسه در زمان وقوع حادثه خالی از دانش‌آموز و کادر آموزشی بوده است،  یادآور شد:‌ 40 تیم امدادی به منطقه حادثه اعزام شدند.

توضیحات فرمانده پایگاه شهید فکوری درباره سقوط هواپیمای جنگنده

 

به گزارش اقتصادنیوز، امیر یوسفی، فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز گفت: در یک ماموریت آموزشی که در این منطقه انجام شد، یک هواپیمای آموزشی ما دچار حادثه شد و با توجه به اشکال فنی که پیش آمده بود نتوانست خودش را به باند پرواز برساند. 

وی ادامه داد: با توجه به اشکال فنی ایجاد شده در هواپیما، خلبان با جانفشانی و هدایت هواپیما به منطقه خالی از سکنه، از وقوع فاجعه بزرگ جلوگیری کرد. 

همچنین در اکوایران ببینید : سبزی و برنج گران شد

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید