نجات دختر نوجوان از تله فرد شیطان صفت توسط پلیس

کدخبر: ۴۷۷۸۲۷
اقتصادنیوز: دختر نوجوانی که با وعده پوچ ازدواج فردی ناشناس به کرج آمده بود، طی اخرین تماس با خانواده اش درخواست کمک کرده بود که با هوشیاری عوامل پلیس نجات یافت.
نجات دختر نوجوان از تله فرد شیطان صفت توسط پلیس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: خانم جوانی که با وعده‌های دروغین فردی شیطان صفت از شهرهای شرقی کشور به کرج آمده و در دام این فرد قرار گرفته بود با هوشیاری و پیگیری کاربر مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ استان البرز نجات یافت.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی در خصوص جزئیات این خبر بیان کرد: ساعت ۳۰ و ۹ دقیقه صبح ۲۸ بهمن ماه امسال، زنی با حالتی مضطرب از یکی از شهرهای شرقی کشور با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان البرز تماس برقرار و عنوان می‌کند که خواهر نوجوانش با وعده های پوچ ازدواج فردی ناشناس به شهر کرج آمده و در آخرین تماسی که با خانواده اش داشته به صورت گریان شماره تلفن راننده تاکسی اینترنتی که او را به مقصد رسانده را داده و درخواست کمک کرده و هیچ اطلاعات دیگری از مکانی که قرار دارد، در دست نیست.

وی افزود: در ادامه کاربر سامانه ۱۱۰ با پیگیری خود آدرس محلی که فرد مفقود در آن حضور داشت را از راننده تاکسی اینترنتی دریافت و با اعزام نیروی پلیس به آنجا، با سرعت عمل عوامل گشت محلی که دخترک شهرستانی در آنجا حضور داشت را شناسایی و ضمن دستگیری فردی که او را فریب داده، خانواده او را برای تحویل گرفتن دخترشان به کلانتری دعوت کردند.

جانشین  فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره تماس این شهروندان قدرشناس با سامانه ۱۹۷ و تشکر از سرعت عمل پلیس در رسیدگی به مشکلشان، گفت: با دستور فرمانده انتظامی استان، کابر مرکز فوریت پلیسی و عوامل گشت انتظامی حاضر در این عملیات به نحو مقتضی تشویق شد.

سرهنگ گودرزی در پایان سامانه تلفنی و پیامکی ۱۱۰ را پل ارتباطی مردم و پلیس عنوان کرد و گفت: این سامانه به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه های پلیسی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید