بازداشت عاملان دپوی ۱۲ هزار لیتر روغن خوراکی در شیراز

کدخبر: ۴۷۷۸۵۴
اقتصادنیوز: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از شناسایی یک انبار که بیش از ۱۲ هزار لیتر روغن خوراکی که در شرایط غیربهداشتی در آن نگهداری می‌شد، خبر داد.
بازداشت عاملان دپوی ۱۲ هزار لیتر روغن خوراکی در شیراز

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از کشف ۱۲ هزار لیتر روغن خوراکی که در شرایط غیربهداشتی نگهداری می‌شد، از یک انبار در شیراز خبر داد.

غلامرضا سالاری گفت: با دریافت گزارشات متعددی مبنی بر دپوی مقادیر زیادی روغن خوراکی در یک انبار واقع در حومه شهر شیراز، مامورین پلیس امنیت اقتصادی اقدام به بازرسی از این انبار کردند. وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشاهده شد که دراین انبار بیش از ۱۲ هزار لیتر روغن خوراکی از برندهای مختلف در شرایط کاملاً غیربهداشتی در گالن‌های بزرگ مخلوط شده است.

سالاری از بازداشت دو نفر در این رابطه خبر داد و اضافه کرد: به استناد گزارش کارشناسان بهداشتی، روغن‌های مکشوفه بدلیل شرایط محیطی انبار، قابلیت مصرف را نداشته و به همین دلیل دو تخلف تقلب و احتکار در این پرونده واقع شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس ارزش تقریبی تخلف در این پرونده را بالغ بر ۶ میلیارد ریال بیان و اضافه کرد: در حال حاضر پرونده برای روشن شدن ابعاد موضوع سیر قانونی و بررسی فنی را طی می‌کند.

سالاری یادآور شد: به طور قطع با افرادی که به هر نحوی در این موضوع دخالت داشته و سلامت شهروندان را به مخاطره می‌اندازند برخورد قانونی خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید