3 دلیل کمیاب بودن گوشی‌های سفید

کدخبر: ۴۷۷۹۶۰
اقتصادنیوز: به سه دلیل گوشی‌های سفید نسبت به سایر گوشی‌ها کمتر تولید می شود.
3 دلیل کمیاب بودن گوشی‌های سفید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، وان‌پلاس به‌تازگی گوشی وان‌پلاس ۱۰ پرو سفید رنگ را در چین معرفی کرده است. این موضوع برای نخستین بار پس از آنکه وان‌پلاس ۶ که در سال ۲۰۱۸ یک نسخه سفید داشت، شکل می‌گیرد.

یکی از مدیران شرکت نیز از این فرصت استفاده کرده است تا توضیح دهد چرا ما اغلب گوشی‌های هوشمند سفید رنگ را کمتر در بازار می‌بینیم.

«لیو فنگشو»، رئیس خط تولید وان‌پلاس در شبکه اجتماعی ویبو گفت که ۳ دلیل وجود دارد که چرا گوشی‌های هوشمند سفید رنگ این روزها کمیاب هستند: «اول، فرآیند تولید گوشی سفید دشوارتر است چراکه یک سازنده تلفن همراه، باید سطح CMF (رنگ، مواد، پایان) را آزمایش ‌کند که این کار در رنگ سفید به مراتب دشوارتر از رنگی‌هاست.»

دلیل دومی که توسط او ذکر شده این است که نرخ بازده پایین و هزینه بالا در مقایسه با سایر گزینه‌های رنگی آن را مقرون به صرفه نمی‌کند. به طور خاص، فنگشو گفت که تقریبا سه ماه آزمایش با بیش از ۱۰۰ افکت در حال آزمایش برای یافتن بهترین افکت سفید طول کشید.

در نهایت، او ادعا کرد که اثر انگشت در رنگ‌های سفید آشکارتر است.

فنگشو می‌گوید که این شرکت با وان‌پلاس پرو ۱۰ سفید و همچنین مشکل تغییر رنگ هنگام نگاه کردن به گوشی از زوایای مختلف، بر بسیاری از چالش‌ها غلبه کرده است.

وان‌پلاس ۱۰ پرو سفید با ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و با قیمت ۵۷۹۹ یوان (۹۱۶ دلار) در دسترس است. ما می‌دانیم که وان‌پلاس ۱۰ پرو در هفته‌های آینده به بازارهای جهانی می‌آید، اما هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا این نوع خاص نیز در دسترس خواهد بود وجود ندارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید