تذکر کتبی ۳۸ نماینده مجلس به وزراء درباره وضعیت عفاف و حجاب در کشور

کدخبر: ۴۷۸۱۲۹
روح الله متفکر آزاد در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
تذکر کتبی ۳۸ نماینده مجلس به وزراء درباره وضعیت عفاف و حجاب در کشور

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، نماینده دامغان به همراه ۳۷ نماینده دیگر نسبت به "وضعیت حجاب و عفاف" در کشور تذکر دادند.

روح الله متفکر آزاد در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

علی اکبر علیزاده برمی به همراه ۴۷ نماینده دیگر به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در تأمین نهاده‌های دامی برای دامداران سنتی. ضرورت توسعه و احداث مرکز تحقیقات کشاورزی با محوریت گیاهان دارویی در مناطق مستعدی مثل دامغان. به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت ایجاد روشنایی کنار گذر دامغان و جلوگیری از افزایش خسارات مالی و جانی. لزوم رسیدگی فوری به وضعیت اسف‌بار کریدور شمال به جنوب و جاده دامغان، معلمان و جندق. به وزیر نفت: ضرورت اصلاح قیمت گاز مصرفی مجموعه‌های صنعتی. به وزیر امور اقتصادی و دارایی و وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در امهال وام‌های کشاورزان.

علیزاده برمی به همراه ۳۷ نماینده دیگر به رئیس جمهور و هیئت وزراء: ضرورت رسیدگی به وضعیت نامطلوب حجاب و عفاف در کشور.

یعقوب رضازاده به وزیر صنعت، معدن و تجارت: تسریع در صادرات سیب استان آذربایجان غربی. لزوم واگذاری سهمیه کامل به روستاهای محروم این منطقه.

تذکر مجمع نمایندگان استان هرمزگان(منصور آرامی، محمد آشوری، احمد مرادی و احمد جباری) به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، جهاد کشاورزی و وزیر کشور: لزوم رسیدگی به وضعیت خسارت دیدگان سیل اخیر در شهرها و روستاهای روستای هرمزگان.

حجت الاسلام سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزرای امور خارجه، علوم و میراث فرهنگی: لزوم پیگیری و دریافت غرامت جنگ با محکومیت کشور متخاصم و شروع کننده جنگ توسط سازمان بین المللی. ضرورت رعایت عدالت و اعمال کامل همسان‌سازی در هیأت علمی دانشگاه ارومیه. ضرورت جلوگیری از توسعه ساخت و ساز و اجرای طرح‌های هادی در حریم روستای تپه ماکو. به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم پرداخت خسارات وارده به سیل‌زدگان منطقه. 

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده همدان و ۳۹ نفر از نمایندگان به وزیر اقتصاد: ضرورت به کارگیری مدیران بی‌حاشیه در دولت انقلابی.

رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و ۵۸ نماینده دیگر به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در تأمین نهاده‌های دامی برای دامداران و عشایر کشور. به وزیر بهداشت و درمان: رسیدگی به هزینه‌های بالای خدمات پزشکی و کافی نبودن بیمه‌های سلامت. 

سید مسعود خاتمی نماینده گلپایگان و ۶۸ نماینده دیگر به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت انجام اقدامات لازم جهت کاهش قیمت نهاده‌های دامی.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و ۱۵ نماینده دیگر به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم انجام تعهدات برای کشاورزان دشت برخوار در سال جاری و سال قبل. 

محمد صالح جوکار  ۷۱ نماینده دیگر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت رسیدگی فوری به خانواده‌هایی که به اشتباه یارانه‌شان قطع شده است. 

قاسم ساعدی و  ۲۵ نماینده دیگر به وزیر راه و شهرسازی و نیرو: رسیدگی به خاموشی کنارگذر سوسنگرد. ضروت رسیدگی به فاضلاب سوسنگرد. 

ابراهیم رضایی و ۵۹ نماینده دیگر به به وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی: ضرورت تعیین تکلیف امنیت شغلی نیروهای قراردادی ۸۹ روزه در وزارت بهداشت. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید