کشف میلیاردی کالای اساسی احتکار شده در یک منزل مسکونی

کدخبر: ۴۷۸۱۷۱
اقتصادنیوز: سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۲۰ میلیارد ریال کالای اساسی احتکار شده در یک منزل مسکونی در شهرستان بیرجند خبر داد.
کشف میلیاردی کالای اساسی احتکار شده در یک منزل مسکونی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، ۲۰ میلیارد ریال کالای اساسی احتکار شده در یک منزل مسکونی را در شهرستان بیرجند کشف کردند.

سردار ناصر فرشید افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی با انجام اقدامات اطلاعاتی از احتکار کالای اساسی در یک منزل مسکونی واقع در شهرستان بیرجند مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی اظهار کرد: ماموران محل احتکار را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به همراه نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت این محل را بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران در بازرسی دقیق از انبار شناسایی شده، انواع مواد غذایی، شوینده و بهداشتی را کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال برآورد شد.

وی بیان کرد: ماموران در این خصوص یک متهم را دستگیر کردند که متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ فرشید افزود: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یا سامانه پیامکی ۱۱۰۵۶ اطلاع دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید