انهدام یک باند سرقت از مغازه‌ها در پاکدشت

کدخبر: ۴۷۸۱۸۴
اقتصادنیوز: یک باند چهار نفره از سارقان سابقه دار و سه نفر مالخر که با تشکیل باند هفت نفره اقدام به سرقت از مغازه ها در سطح پاکدشت می‌کردند، با هوشیاری پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران شناسایی و منهدم شدند.
انهدام یک باند سرقت از مغازه‌ها در پاکدشت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: باند هفت نفره سرقت از مغازه‌های پاکدشت با ۴۰ فقره سرقت متلاشی شد و سارقان بازداشت شدند.

سردار کیومرث عزیزی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به افزایش سرقت‌های متعدد و مشابه از مغازه‌های شهرستان پاکدشت، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات فنی و بررسی صحنه وقوع سرقت‌ها و نیز بانک اطلاعاتی موجود، مشخص شد  چهار نفر از سارقان سابقه دار و سه نفر مالخر با تشکیل باند هفت نفره اقدام به سرقت در سطح شهرستان می‌کنند.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران اظهار داشت: با شناسایی افراد تشکیل دهنده این باند و با هماهنگی مقام قضائی، پلیس آگاهی پاکدشت در دو عملیات جداگانه ،اعضای باند سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند که متهمان در تحقیقات فنی، به ۴۰ فقره انواع سرقت اعتراف و سه نفر مالخر را نیز معرفی کردند.
سردار عزیزی تصریح کرد: عوامل انتظامی در عملیاتی، سه مالخر را نیز دستگیر کردند. سارقان چند روز قبل از سرقت، مغازه‌هایی که ایمنی و امنیت کمتری داشتند را شناسایی کرده پس از سرقت مغازه با تخریب قفل ، اهرم‌های دست ساز ، ورود از طریق کانال کولر و بالا بردن کرکره‌های برقی با اهرم‌های فولادی،اموال مسروقه را با استفاده از دو دستگاه خودرو وانت و یک دستگاه خودرو سواری،منتقل می‌کردند.
وی گفت: سه دستگاه خودرو مذکور که در سرقت‌ها استفاده شده بود توقیف و پس از تکمیل پرونده، متهمین به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شدند.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران ارزش اموال مسروقه را بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: افرادی که مغازه یا واحد تجاری آنان به شیوه‌های ذکر شده مورد سرقت قرار گرفته می‎‌توانند به پلیس آگاهی پاکدشت مراجعه کرده و پیگیر اموال خود باشند.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید