نامه نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس به وزیر ارتباطات

کدخبر: ۴۷۸۱۸۸
در نامه نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس به وزیر ارتباطات آمده: روند وعده های فعلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و عدم اقدام موثر، به اعتماد بخشی از مردم به مسئولین وزارتخانه ضربه زده است.
نامه نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس به وزیر ارتباطات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات از کندی سرعت اینترنت گلایه و انتقاد کرد.

متن نامه عباس مقتدایی نماینده اصفهان به زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر زارع پور

وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات

باسلام و احترام،

همانگونه که مستحضرید در هفته های اخیر سرعت اینترنت کاهش بسیاری داشته و موجب گلایه هموطنان عزیز شده است و به تعبیری امور روزانه و جاری مردم عزیز با اختلال و کندی پیش می رود. هموطنان روزانه در تماسهایشان با خادمانشان در خانه ملت، از سرعت اینترنت گلایه می کنند.

روند وعده های فعلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و عدم اقدام موثر، به اعتماد بخشی از مردم به مسئولین وزارتخانه ضربه زده است. هموطنان همچنین مطرح می کنند: «درحالیکه سرعت اینترنت هر روز کندتر می شود، وزیر ارتباطات مکررا بر لزوم افزایش قیمت آن تاکید می کنند و این درحالیست که خدمات افت کرده و قیمت می خواهد افزایش پیدا کند.»

این نکته نیز باید در پاسخ به نکات مطروحه توسط مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره شود که در دولت قبل نیز فراگیری کرونا وجود داشته و میزان مصرف اینترنت کم نبوده است، ولی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تلاش می کرد که سرعت اینترنت با مشکل جدی مواجه نشود.

لذا مستدعی است باقید فوریت تدبیر و اقدام لازم بعمل آید و اینجانب را نیز از نتیجه اقدامات انجام شده مطلع نمایند.

از حسن توجه جنابعالی قدردانی می نماید.

هموطنان چشم انتظار اقدام عاجل و آنی جنابعالی و همکاران محترمتان هستند.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید