تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور+جزئیات

کدخبر: ۴۷۸۴۰۷
علی کریمی فیروزجایی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور+جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

علی کریمی فیروزجایی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

قاسم ساعدی نماینده دشت آزادگان و ۳۴ نفر از نمایندگان به وزیر نفت: علت حذف پیمانکاران بومی در شرکت های نفتی غرب کارون و بکارگیری نیروهای غیر بومی برخلاف ماده ۴۷ قانون برنامه ششم توسعه چیست؟

علی اکبر بسطامی نماینده ایلام و ۳۱ نفر از نمایندگان به وزیر نفت: لزوم اجرای بند (ذ) تبصره ماده ۷۴ قانون برنامه ششم توسعه در خصوص انجام مسئولیت اجتماعی وزارت نفت در استان ایلام و میدان نفتی آذر از محل ۴درصد هزینه های سرمایه ای طرح، همچنین به همراه ۳۰ نفر از نمایندگان به وزیر نفت در خصوص لزوم اعمال ماده ۴۷ قانون برنامه ششم توسعه و بکارگیری حداکثری نیروها و پیمانکاران بومی و ضرورت ارائه گزارش در خصوص کلیه نیروهای مشغول به کار در حوزه های مرتبط استان.

حسن نوروزی نماینده رباط کریم و ۱۱ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: چرا در اجرای سیستم های پمپاژ آب کشاورزی از کانال محمدیه که متعلق به ۴ شهرستان اسلامشهر، بهارستان، شهریار و رباط کریم است تساهل شده است؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید