دلجویی استاندار بوشهر از خبرنگار صدا و سیما به دلیل برخورد تند

کدخبر: ۴۷۸۴۵۲
احمد محمدی‌زاده در نشست با معاون خبر صداوسیمای مرکز بوشهر با قدردانی از تلاش اصحاب رسانه در عرصه‌های مختلف جامعه اسلامی گفت: رسانه‌ها به عنوان معاون پنجم استاندار محسوب می‌شوند چراکه می‌توانند نقش موثر در توسعه استان داشته باشند.
دلجویی استاندار بوشهر از خبرنگار صدا و
سیما به دلیل برخورد تند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، استاندار بوشهر در نشست با معاون خبر صداوسیمای مرکز بوشهر به‌دنبال برخورد با محمد هادی حاجی‌زاده خبرنگار صداوسیمای بوشهر با از وی دلجویی کرد.

احمد محمدی‌زاده در نشست با معاون خبر صداوسیمای مرکز بوشهر با قدردانی از تلاش اصحاب رسانه در عرصه‌های مختلف جامعه اسلامی اظهار کرد: رسانه‌ها به عنوان معاون پنجم استاندار محسوب می‌شوند چراکه می‌توانند نقش موثر در توسعه استان داشته باشند.

وی با بیان اینکه‌ رسانه‌ها می‌توانند با اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف، مسئولان استان را در پیمودن مسیر توسعه همراهی کنند افزود: رسانه‌ها با نقد سازنده خود می‌توانند به بهبود امور کمک کنند.

استاندار بوشهر، خبرنگاران را نماینده افکارعمومی دانست و خاطر نشان کرد: باید به خبرنگاران به‌عنوان نماینده افکارعمومی نگریسته و جایگاه رسانه‌ها به‌عنوان زبان گویای مردم حفظ شود.

محمدی‌زاده با تأکید بر بکارگیری خبرنگاران آزاد از سوی صاحبان صنایع و شرکت‌های خصوصی افزود: صاحبان صنایع، سرمایه، مدیران شرکت‌های خصوصی و پتروشیمی‌ها و فعالان حوزه اقتصاد و تجارت نسبت به بکارگیری جوانان فعال در حوزه رسانه اقدام و از توانمندی آنان در آن دستگاه استفاده کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، وی به موضوع برخورد با محمد هادی حاجی‌زاده خبرنگار صداوسیمای بوشهر نیز اشاره و از وی دلجویی کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید