توقف پرسپولیس در مقابل گل گهر

کدخبر: ۴۷۸۴۵۶
​اقتصادنیوز: دیدار دو پرسپولیس و گل‌گهر با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.
توقف پرسپولیس در مقابل گل گهر

به گزاش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، از هفته هفدهم لیگ برتر ایران، گل‌گهر سیرجان  از ساعت ۱۷ میزبان پرسپولیس بود که این مسابقه با تساوی یک بر یک پایان یافت.

حامد پاکدل در دقیقه ۱۳ برای پرسپولیس و کی‌روش استنلی در دقیقه ۳۳ برای گل‌گهر گلزنی کردند.

با این تساوی، پرسپولیس ۴۲ امتیازی شد و در صورت پیروزی احتمالی استقلال، اختلاف در صدر جدول به پنج امتیاز می‌رسد. هم‌چنین گل گهر با ۲۹ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

نیمه اول

در دقیقه چهار، حامد پاکدل فرصت گلزنی بسیار خطرناکی در اختیار داشت که ضربه او در موقعیت تک به تک به خوبی توسط حامد فروزان دفع شد. در دقیقه ۹، کی‌روش استنلی اولین موقعیت گل‌گهر را خلق کرد که ضربه او به صورت ناقص توسط حامد لک دفع رد.

گل:  نخستین گل بازی در شرایطی در دقیقه ۱۳ به ثمر رسید که ارسال رامین رضاییان به روی دروازه با شیرجه حامد پاکدل همراه بود و توپ با برخورد به دست او وارد دروازه شد تا اعتراض گل گهری‌ها را به دنبال داشته باشد اما داور از تصمیمش برنگشت.

حامد لک در دقیقه ۱۵ خروج اشتباهی داشت و توپ مقابل پای عاشوری افتاد که ضربه او در آستانه ورود به دروازه توسط مدافعان پرسپولیس به کرنر رفت.

در دقیقه ۲۴، کمال کامیابی‌نیا می‌توانست اختلاف را به دو گل برساند اما ضربه سر او در مقابل دروازه، خوب نبود و توپ به بیرون رفت. در دقیقه ۲۵، بهنام برزای پا به توپ وارد محوطه جریمه پرسپولیس شد که سیدجلال حسینی توپ را به کرنر فرستاد اما زمین خوردن برزای، با اعتراض شدید دیگری از سوی تیم میزبان همراه بود.

گل:  در دقیقه ۳۲، کی‌روش استنلی با ضربه سر دروازه حامد لک را گشود و بازی مساوی شد. روی این گل حامد لک خروج اشتباهی از دروازه داشت.

در دقیقه ۳۴، سعید آقایی با شوتی محکم دروازه گل‌گهر را تهدید کرد که محسن فروزان جلوی ورود توپ به دروازه را گرفت.

نیمه دوم

بالاخره در دقیقه ۶۵ فشار گل‌گهری‌ها روی حرکت خوب صادقی، به موقعیت خطرناکی تبدیل شد که در نهایت اسدی توپ را به کرنر فرستاد. این ضربه فرصت خوبی را برای آن‌ها به وجود آورد و این بار پیروز نبرد در دهانه دروازه پرسپولیس میان لک و استنلی، دروازه بان سرخ‌ها بود.

در دقیقه ۷۳، کرنر پرسپولیس از سمت چپ برگشت داده شد  که در این صحنه سرخپوشان اعتقاد به خطای هند داشتند. در دقیقه ۸۶ فرصت برای پرسپولیس روی شروع مجدد لک و پاس عبدی که ترابی فرستاد ایجاد شد اما ترابی در آفساید بود.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی، وحدت هنانوف، رامین رضاییان، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا (کارت زرد) رضا اسدی ۶۱) (کارت زرد)، میلاد سرلک، احسان پهلوان (فرشاد فرجی ۶۱)، مهدی ترابی، وحید امیری و حامد پاکدل (مهدی عبدی ۷۳).

ترکیب گل‌گهر:  محسن فروزان، آرمین سهرابیان (کارت زرد)، محمدرضا خانزاده (کارت زرد)، شایان مصلح (میلاد زکی‌پور ۳۱)، امین پورعلی، علیرضا علیزاده، بهنام برزای(مسیح زاهدی ۶۴)، علی اصغر عاشوری (کارت زرد) (رضا شکاری ۸۶)، سعید صادقی، مرتضی تبریزی (امین قاسمی نژاد ۳۱) و کی‌روش استنلی.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید